Så mange steder som selger juletrær + all reklamen så skal det nok godt gjøresJa. Som en storm. Plutselig står man der på lillejuleaften uten juletre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så mange steder som selger juletrær + all reklamen så skal det nok godt gjøresJa. Som en storm. Plutselig står man der på lillejuleaften uten juletre![]()
Pinnekjøtt og svineribbe <3 kalkun på nyttårsaftenLa meg begynne.
Hva spiser dere på julaften.
Vi har and fylt med eple og sviske servert med rødkål og poteter
He he uff da, det ville i grunn vært litt kjiptJa. Som en storm. Plutselig står man der på lillejuleaften uten juletre![]()
Ikke her. Har en eller 2 men tror ikke de er så aktive dagen før dagen.Så mange steder som selger juletrær + all reklamen så skal det nok godt gjøres
Kommer an på hvor vi feirer jul, i år blir vi her tror jeg å da blir det pinnekjøtt med tilbehørLa meg begynne.
Ribbe med masse tilbehørLa meg begynne.
Pleier å være god på planlegging så det skjer ikkeHe he uff da, det ville i grunn vært litt kjipt
Hehe ja sant. Tenk enkelte butikker har begynt med julebrus julepynt ol
Langt, vet ikke helt hvem vi skal feire jul med men de fleste gaver er kjøpt. Mat er sånn ca planlagt.
Det er nesten som her, bare at jeg drikker den brune julebrusen fra november. Er jo ikke så lenge den er herJeg er ikke DER enda da. Har på et vis en grense 1. desember/ første adventshelga.
Lørdag før første søndag i advent setter jeg på julemusikk for første gang, henger opp julegardiner i stua og pynter til advent. Og drikker årets første julebrus. Med mindre det er 1. desember før advent, for da drikker jeg julebrus 1. desember.
La meg begynne.
Ja. Som en storm. Plutselig står man der på lillejuleaften uten juletre![]()
På loftet herNo worry, det ligger i kjelleren.
Vi skal pynte det minst ei uke før jul også, tenker jeg![]()
Det er nesten som her, bare at jeg drikker den brune julebrusen fra november. Er jo ikke så lenge den er herog den er så god
Vi pleier å ha edelgran. Setter det inn dagen før lillejuleaften og pynter det lillejuleaften.No worry, det ligger i kjelleren.
Vi skal pynte det minst ei uke før jul også, tenker jeg![]()
Jeg kjøpte en jeg også, men de hadde ikke den jeg kjøpte i Kristiansand, og denne her smakte ikke bra! Den skal jeg aldri kjøpe igjen. Hva synes du?Nå quoter jeg et tilfeldig innlegg fra deg for å få din oppmerksomhet
Skal prøve den alkoholfrie rødvinen du anbefalte i kveld![]()
På loftet her
♡Overgangen feb/mars♡
Den brune er jo på glassflaske... men kommer ikke på hvem som produserer den. Mulig ett firma i trondheimHmm, det kunne jeg muligens innføre... den brune julebrusa er jo ikke JULEBRUS (det er hansa, på glassflaske, som er julebrusen over all julebrus for meg) men god er den jo. Den kunne jeg nok drikke i november...
Vi pleier å ha edelgran. Setter det inn dagen før lillejuleaften og pynter det lillejuleaften.