Felles skravle 2015

God morgen. Her sovnet jeg ikke før halv to... Var enten hodet, snørra, pustingen til hulerboermannen eller ungen som holdt på.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Uff da.
Masse god bedring til dem.
Har du mulighet til å sove litt på dagen i dag?

God morgen. Her sovnet jeg ikke før halv to... Var enten hodet, snørra, pustingen til hulerboermannen eller ungen som holdt på.

♡Jente 05.07.2013♡
Uff, håper du får henta deg inn litt iløpet av dagen :)

TuMmY LoVe

Uff da.
Masse god bedring til dem.
Har du mulighet til å sove litt på dagen i dag?
God bedring til dem? Det er mitt hode og min snørr som er problemet... Hehe;) huleboermannen lå bare ved siden av meg for å sove og jeg syntes han pustet "feil". Ungen våknet nok bare av nok en tann og sovnet etter litt vann, dentinox og en klem. Men bare det å stå opp da jeg hadde prøvd å sovne i en time og begynte å nærme meg stadiet man trenger å være i, så måtte jeg opp...

♡Jente 05.07.2013♡

God bedring til dem? Det er mitt hode og min snørr som er problemet... Hehe;) huleboermannen lå bare ved siden av meg for å sove og jeg syntes han pustet "feil". Ungen våknet nok bare av nok en tann og sovnet etter litt vann, dentinox og en klem. Men bare det å stå opp da jeg hadde prøvd å sovne i en time og begynte å nærme meg stadiet man trenger å være i, så måtte jeg opp...

♡Jente 05.07.2013♡

Beklager, leste litt fort.
Forstod det som om dem hadde vært tette hele natten og holdt deg våken.

Masse god bedring til DEG

God morgen alle!:) planer for dagen?:)

♡Overgangen feb/mars♡
Planen er å ringe et par kjøkkenfolk som kan komme å tegne kjøkken og ringe kommunedama som har med barnehager å gjøre. Nå går ungen i barnehage i den kommunen vi bodde før fordi det er 40 på venteliste her. Hun sa i sommer at jeg skulle ringe tilbake tidlig høst for å høre ståa, så da må jeg jo gjøre det.

♡Jente 05.07.2013♡

God morgen alle!:) planer for dagen?:)

♡Overgangen feb/mars♡

God morgon :) Planen for i dag er å ta helgevasken slik at eg kan ta helg med god samvittighet :)

❤️Gutt Februar 2014❤️

God morgon :) Planen for i dag er å ta helgevasken slik at eg kan ta helg med god samvittighet :)

❤️Gutt Februar 2014❤️
Jeg skulle ha byttet på senga og vasket litt jeg også, men får se hva jeg orker med denne formen her...

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg skulle ha byttet på senga og vasket litt jeg også, men får se hva jeg orker med denne formen her...

♡Jente 05.07.2013♡

Ja, det er planen... Men om eg orkar er ein anna ting ;)

❤️Gutt Februar 2014❤️

Back
Topp