Vurderer det jeg også.Jeg er supertrøtt, vurderer faktisk å køye
Lade krefter til Ikea i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderer det jeg også.Jeg er supertrøtt, vurderer faktisk å køye
Da er vi flereJeg er supertrøtt, vurderer faktisk å køye
Jeg er supertrøtt, vurderer faktisk å køye
Det skjønner jeg. Ikke akkurat hvem som helst man vil ha med til detIngen andre som vet, og vet ikke om noen andre jeg ville ha hatt med.
Noen steder tar de innvendig til ut i uke 13-14, og det er noe med å "vise seg frem"
Ingen andre som vet, og vet ikke om noen andre jeg ville ha hatt med.
Noen steder tar de innvendig til ut i uke 13-14, og det er noe med å "vise seg frem"
Jeg må lade krefter til jobb jeg , er på minussiden med folk i morgen så det blir nok en heftig dagVurderer det jeg også.
Vurderer det jeg også.
Det er fint, føler meg som en gammel kjerring som legger meg så tidligDa er vi flere![]()
Jeg må lade krefter til jobb jeg , er på minussiden med folk i morgen så det blir nok en heftig dag
Det er fint, føler meg som en gammel kjerring som legger meg så tidlig
Akkurat sånn det var ja.Jeg ekke gammel, så det så!
Jeg er bare... vel, TRØTT. så det så!
Ikke lov å slite deg ut altså.Er jobb jeg også lader til, for jeg sliter meg litt ut med disse kveldsrapporteringene.
Ikea... jeg savner ikea! Vi bodde 30 minutter unna. vi bor nå 5 timer unna eller noe sånn.
Om jeg skal på ikea går jeg sent på kvelden, da er hvertfall ingen der.Er hjemme på grunn av planleggingsdag i barnehagen i morgen.
Skal jeg først på Ikea foretrekker jeg å gå på formiddagen når det ikke er så mye folk.
Tar bare med meg frøkna
Om jeg skal på ikea går jeg sent på kvelden, da er hvertfall ingen der.
Akkurat sånn det var ja.
Kjenner meg igjen. Ender alltid opp med mer enn det jeg kom for.Jammen da er jeg sliten og mangler motstandskraft mot alt det fine jeg ikke skal ha![]()
Ikke lov å slite deg ut altså.
Tror jeg hadde gått for kveld jeg ogOm jeg skal på ikea går jeg sent på kvelden, da er hvertfall ingen der.
Er hjemme på grunn av planleggingsdag i barnehagen i morgen.
Skal jeg først på Ikea foretrekker jeg å gå på formiddagen når det ikke er så mye folk.
Tar bare med meg frøkna