Beste serien på lenge!
TuMmY LoVe
Så reklame på den og hadde lyst til å se den, men glemte helt av den før nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beste serien på lenge!
TuMmY LoVe
Kl 6Gleder meg, frøkna våkner kl 06:00 hver morgen, også i helgene...
Kl 6det er tidlig :/
♡Overgangen feb/mars♡
Min vekkerklokke ringer ikke før 07:15, så for meg er det tidligIkke så ille, det er da vekkeklokken ringer på hverdager.
Tidligere våknet hun rundt kl 5
Men først er det Masterchef![]()
Vi har en slik PVR-dekoder, veldig praktisk![]()
Nydusjet og i seng jeg og. Men siden sambo ikke kommer hjem på 4uker har jeg ingen å vente på :/Da er jeg nydusjet og i seng.
Legger meg til å sove når mannen kommer
Sent from my iPad using BV Forum
Hva da?Skal se det på TV3 som begynner nå 21:30! Det er en utrolig bra serie!!
TuMmY LoVe
He he idag måtte ønskebarn taes opp. Så idol på opptak i den tida det gikk, gubben hadde vært ute.Jeg fikk eldste AKKURAt til å godta "ligg stille her med døra på gløtt og prøv å sove, så kommer jeg om ei stund" sånn ca 2 sek før ønskebarn begynte. (han sov i første reklamepause)
annet har jeg ikke sett, men det er helt greit
KjedeligNydusjet og i seng jeg og. Men siden sambo ikke kommer hjem på 4uker har jeg ingen å vente på :/
♡Overgangen feb/mars♡
Aha, lurer på om jeg eeeegentlig er litt sulten. Og det er tull for jeg har jo spist.Sover ikke enda
Mannen skal spise først.
He he idag måtte ønskebarn taes opp. Så idol på opptak i den tida det gikk, gubben hadde vært ute.
-Fra appen-
Aha, lurer på om jeg eeeegentlig er litt sulten. Og det er tull for jeg har jo spist.
-Fra appen-
He he var mannen som ville se idol i kveld så da blir det ønskebarn i morgenMerkelig prioritering. (vel, jeg har aldri sett idol, da)
Fysen? Det var jeg ista også så spiste et eple.Jeg er ikke sulten.
Jeg har bare lyst på noe. Det skal jeg ikke ha. Spise rett før jeg legger meg er ikke lurt