Felles skravle 2015

Men først er det Masterchef :D

Jeg fikk eldste AKKURAt til å godta "ligg stille her med døra på gløtt og prøv å sove, så kommer jeg om ei stund" sånn ca 2 sek før ønskebarn begynte. (han sov i første reklamepause)

annet har jeg ikke sett, men det er helt greit

Dusje, søren, det skulle jeg ja...

Hmm, i morgen? For sent nå. Mannen burde snart være tilbake, trening fra åtte er jo stort sett over sånn i ti-tida. (og det er 5 min herfra! til fots)

Jeg skal være VÅKEN når mannen legger seg.

God kveld! Noen her, eller sover alle? :)

-Fra appen-

Sover ikke enda

Mannen skal spise først.

Jeg fikk eldste AKKURAt til å godta "ligg stille her med døra på gløtt og prøv å sove, så kommer jeg om ei stund" sånn ca 2 sek før ønskebarn begynte. (han sov i første reklamepause)

annet har jeg ikke sett, men det er helt greit
He he idag måtte ønskebarn taes opp. Så idol på opptak i den tida det gikk, gubben hadde vært ute.

-Fra appen-

Nydusjet og i seng jeg og. Men siden sambo ikke kommer hjem på 4uker har jeg ingen å vente på :/

♡Overgangen feb/mars♡
Kjedelig :( Nordsjøarbeider?

-Fra appen-

Sover ikke enda

Mannen skal spise først.
Aha, lurer på om jeg eeeegentlig er litt sulten. Og det er tull for jeg har jo spist.

-Fra appen-

Aha, lurer på om jeg eeeegentlig er litt sulten. Og det er tull for jeg har jo spist.

-Fra appen-

Jeg er ikke sulten.

Jeg har bare lyst på noe. Det skal jeg ikke ha. Spise rett før jeg legger meg er ikke lurt

Merkelig prioritering. (vel, jeg har aldri sett idol, da)
He he var mannen som ville se idol i kveld så da blir det ønskebarn i morgen :)

-Fra appen-

Jeg er ikke sulten.

Jeg har bare lyst på noe. Det skal jeg ikke ha. Spise rett før jeg legger meg er ikke lurt
Fysen? Det var jeg ista også så spiste et eple.

-Fra appen-

Back
Topp