Jeg begynte med sims igjen ista, laget meg en vampyr som skal konvertere byen til vampyrer ^^
-Fra appen-
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var veldig mye fint der! Dessverre var 80 den minste str de hadde, så da venter jeg heller med å kjøpe til en annen gang. Mageboeren min kommer ikke til å bruke den str om i alle fall ett årÅ, sånt party har eg og lyst påsyns dei har veldig mykje fint
![]()
Du altså!Jeg begynte med sims igjen ista, laget meg en vampyr som skal konvertere byen til vampyrer ^^
-Fra appen-
Nei ikke akkurat, reisemontør - til båter og platformer for å fikse eller vedlikeholde utstyr. Brasil, australia, usa, sør korea, afrika.. Ja over alt. Mye hjemme alene :/KjedeligNordsjøarbeider?
-Fra appen-
God morgenGod morgen. Nå skal vi snart i banken og få vite hvor mye penger vi får til oppussing. Flott!
Etter det skal jeg til legen, hodepinen slipper ikke taket.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
God morgenGod morgen
Lykke tilGod morgen. Nå skal vi snart i banken og få vite hvor mye penger vi får til oppussing. Flott!
♡Jente 05.07.2013♡
Det var tidligGod morgonGod god... Jr bestemte seg for å ville stå opp kl 05! Har basa rundt i vår sia dess!
Gutt februar 2014
![]()
Det var tidlig
God morgen. Nå skal vi snart i banken og få vite hvor mye penger vi får til oppussing. Flott!
♡Jente 05.07.2013♡
Det var ikke sår rart kanskje.Jepp! Så han tar sin første dupp for dagenSlokna med ein gong han traff madrassea
Gutt Februar 2014
![]()
Det var ikke sår rart kanskje.
Lov å håpeHehe, nei.. Så i dag er det håp for tre duppar og legging etter kl 19. Da håpar eg at han søv til etter kl 06 Iallefall!
Gutt Februar 2014
![]()
Hmm. Spesielt med den tråden.. Jeg ville ikke tolket den som positiv så lenge ikke det er en hel strek. Men prøv igjen, mulig det bare er tidligHei alle sammen! Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle putte dette, men kanskje noen kan hjelpe meg å tolke, og kanskje noen har opplevd det samme? Jeg har ført meg gravid ei stund, og har hele veien fått negative tester, de har vært blindheten, kunne kanskje ha skifta strek i rett vinkel og lys. Men så i dag tok jeg en ny test, A1, og her kom det en merkelig strek. Sytråd, på halve streken, men i riktig farge, lik kontroll streken. Jeg skal ta en ny i mårra, men må jo gruble litthar aldri opplevd dette før, helt merkelig.
Har en datter fra før, og symptomene er de samme, og kroppen har vært kjemper de siste ukene, og denne rare testen fikk![]()
![]()
Takk for svar!![]()