Felles skravle 2015

Jeg som skulle være flink å skravle har ramla helt av lasset. haha

Hvordan har alle det i dag? :)

Dagen forsvinner som vanlig den...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Ja.. hva er greia med det *passe fornærmet*
Noen ganger bare løøøper dagene avsted. Dårlig gjort!
(og andre ganger virker dagene som evigheter..)

Syns egentlig det er en fin ting, jeg.
Jo fortere dagene flyr, jo fortere blir det UL :p
Ser den.. og egentlig er det jo veldig greit for oss som går å venter på at Lille skal melde sin ankomst, men jeg har så mye jeg skulle gjort først. :p
Feks strikke vognteppe som jeg enda ikke har begynt på.. dvs jeg begynte, men så måtte jeg rekke opp. BAH!
Såeh... ja.. :p

Ser den.. og egentlig er det jo veldig greit for oss som går å venter på at Lille skal melde sin ankomst, men jeg har så mye jeg skulle gjort først. :p
Feks strikke vognteppe som jeg enda ikke har begynt på.. dvs jeg begynte, men så måtte jeg rekke opp. BAH!
Såeh... ja.. :p
Hmm mm. ..
Kanskje jeg skal begynne igjen på det jeg startet på til frøkna :P

Hva skal/har dere laget til middag damer?:)

♡Overgangen feb/mars♡

risengrynsgrøt.

Fjordland.

Vi måtte ha superrask middag, og jeg hadde ikke planlagt. Jeg har jo glemt at det er sånn "behov for kort dag" på onsdag, ettersom eldstemann skal være på trening 1730. Han må spise i god tid før, ellers får han hold/sting i siden og det er jo ikke godt, så middagen må være på bordet noe før det sedvanlige "maten er klar klokka fem" liksom...

Nå rusler vel jeg og jentungen bort for å se på snart. Jeg småskravler kanskje litt fra sidelinja...

Middag inntatt, kjøkken ryddet, ungen i seng og jeg er godt plassert i sofaen. Her blir det litt tv og rett i seng Kl 21.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Back
Topp