Sparer energi til å prate med oss dagjobbende til kveldenStille i dag??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sparer energi til å prate med oss dagjobbende til kveldenStille i dag??
Vi fikk jo så kjeft i gårSparer energi til å prate med oss dagjobbende til kvelden![]()
Lurt, i kveld satser jeg på å skravle litt. Jobbe noe, da...Sparer energi til å prate med oss dagjobbende til kvelden![]()
Burde ha jobbet i kveld selv, men tror ikke jeg vil ha orken til detLurt, i kveld satser jeg på å skravle litt. Jobbe noe, da...
Da må man hvile seg om man ikke orkerBurde ha jobbet i kveld selv, men tror ikke jeg vil ha orken til det
Hehe, savner røyk jeg og, sluttet FRIVILLIG i februar! Altså 29 uker og 23 timer sidenEtter å ha pratet meg enkelte her på jobb savner jeg virkelig å gå å ta en røyk etterpå...
Dagen forsvinner som vanlig den...Jeg som skulle være flink å skravle har ramla helt av lasset. haha
Hvordan har alle det i dag?![]()
Dagen forsvinner som vanlig den...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Syns egentlig det er en fin ting, jeg.Ja.. hva er greia med det *passe fornærmet*
Noen ganger bare løøøper dagene avsted. Dårlig gjort!
(og andre ganger virker dagene som evigheter..)
Ser den.. og egentlig er det jo veldig greit for oss som går å venter på at Lille skal melde sin ankomst, men jeg har så mye jeg skulle gjort først.Syns egentlig det er en fin ting, jeg.
Jo fortere dagene flyr, jo fortere blir det UL![]()
Hmm mm. ..Ser den.. og egentlig er det jo veldig greit for oss som går å venter på at Lille skal melde sin ankomst, men jeg har så mye jeg skulle gjort først.
Feks strikke vognteppe som jeg enda ikke har begynt på.. dvs jeg begynte, men så måtte jeg rekke opp. BAH!
Såeh... ja..![]()
Har ikke lyst, men måtte gå tidlig for å gi middag før guttungen skal på fotballtrening. Må få løsrevet ham fra iPad nå og få på ham tøyetBurde ha jobbet i kveld selv, men tror ikke jeg vil ha orken til det
Lammekjøttboller og grønnsaker...Hva skal/har dere laget til middag damer?
♡Overgangen feb/mars♡
Vi laget pølse og potetmos i dag. Skal på kjerring treff etterpåHva skal/har dere laget til middag damer?
♡Overgangen feb/mars♡
Hva skal/har dere laget til middag damer?
♡Overgangen feb/mars♡