Ha ha de vil nok ikke dele hemmeligheten sinJeg har faktisk spurt hun ene, men ikke fått tilfredsstillende svar.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha de vil nok ikke dele hemmeligheten sinJeg har faktisk spurt hun ene, men ikke fått tilfredsstillende svar.
♡Jente 05.07.2013♡
Det er santTihi godt en er forskjellige
-Fra appen-
Da er det et enda bedre argument.Og vår sofa er ikke like god som dems
-Fra appen-
Hun ene jobber i staten og jobber litt natt og sier hun skriver mye på natta, og at de har en veldig aktivt terminforum som det er mye å svare på.Ha ha de vil nok ikke dele hemmeligheten sin
-Fra appen-
Jæsså gitt!! Nattskravling altsåHun ene jobber i staten og jobber litt natt og sier hun skriver mye på natta, og at de har en veldig aktivt terminforum som det er mye å svare på.
♡Jente 05.07.2013♡
Javisst! Nå skal hun ikke jobbe natt på en stund. Jeg synes det er litt spennende om hun sniker seg forbi megJæsså gitt!! Nattskravling altså
-Fra appen-
Hun som ligger på 4 sa at hun sitter mye på natten å svarer på innlegg, når hun ikke får sove..Ha ha de vil nok ikke dele hemmeligheten sin
-Fra appen-
Samme holdning som meg med andre ord...God morgen. Om natta sover jeg. Om dagen jobber jeg. Om kvelden har jeg mann, barn, hus og litt jobb da også.
Jeg klarer 2000 likevel. Om noen klarer mer, dem om det. Jeg bruker ikke energi på å spekulere og lure på det,i alle fall
Noen er nysgjerrig på det, andre er nysgjerrig på noe annetGod morgen. Om natta sover jeg. Om dagen jobber jeg. Om kvelden har jeg mann, barn, hus og litt jobb da også.
Jeg klarer 2000 likevel. Om noen klarer mer, dem om det. Jeg bruker ikke energi på å spekulere og lure på det,i alle fall
Hva sier du da? Når de spør.2000 klarer nok jeg også, men er nysgjerrig likevel jeg. Skjønner ikke hvorfor det skal være så galt i grunn,noen lurer også på hvordan vi skravler så mye![]()
Samme som andre sier , aktiv skravletråd her..Er jo stort sett her jeg skravler så.Hva sier du da? Når de spør.
TuMmY LoVe
2000 klarer nok jeg også, men er nysgjerrig likevel jeg. Skjønner ikke hvorfor det skal være så galt i grunn,noen lurer også på hvordan vi skravler så mye![]()
Men her inne har det vel ikke vært noen som har spekulert? Eller??Spekulere synes jeg ikkje er ok, lure er helt greit, jeg bare gidder ikke bruke tid på det
Ja, rart det med disse skravletrådeneSamme som andre sier , aktiv skravletråd her..Er jo stort sett her jeg skravler så.
Ikke helt, så vidt jeg vet. Det har dog ikke vært langt unna til tider, synts jeg.Men her inne har det vel ikke vært noen som har spekulert? Eller??
TuMmY LoVe
1 t igjen endaInnmari lenge til kl 11 i dag, forresten!!!