Felles skravle 2015

Jeg har faktisk spurt hun ene, men ikke fått tilfredsstillende svar.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ha ha de vil nok ikke dele hemmeligheten sin ;)

-Fra appen-

Ha ha de vil nok ikke dele hemmeligheten sin ;)

-Fra appen-
Hun ene jobber i staten og jobber litt natt og sier hun skriver mye på natta, og at de har en veldig aktivt terminforum som det er mye å svare på.

♡Jente 05.07.2013♡

Hun ene jobber i staten og jobber litt natt og sier hun skriver mye på natta, og at de har en veldig aktivt terminforum som det er mye å svare på.

♡Jente 05.07.2013♡
Jæsså gitt!! Nattskravling altså

-Fra appen-

God morgen. Om natta sover jeg. Om dagen jobber jeg. Om kvelden har jeg mann, barn, hus og litt jobb da også.

Jeg klarer 2000 likevel. Om noen klarer mer, dem om det. Jeg bruker ikke energi på å spekulere og lure på det,i alle fall

Alle innlegg er vel synlige på ein person sin profil, så berre å sjekke der når og kvar dei skravlar?

God morgen. Om natta sover jeg. Om dagen jobber jeg. Om kvelden har jeg mann, barn, hus og litt jobb da også.

Jeg klarer 2000 likevel. Om noen klarer mer, dem om det. Jeg bruker ikke energi på å spekulere og lure på det,i alle fall
Samme holdning som meg med andre ord...

2000 klarer nok jeg også, men er nysgjerrig likevel jeg. Skjønner ikke hvorfor det skal være så galt i grunn,noen lurer også på hvordan vi skravler så mye;)

Noen er nysgjerrig på det, andre er nysgjerrig på noe annet ;) godt ikke alle er like på alt tenker jeg :)

TuMmY LoVe

2000 klarer nok jeg også, men er nysgjerrig likevel jeg. Skjønner ikke hvorfor det skal være så galt i grunn,noen lurer også på hvordan vi skravler så mye;)

Spekulere synes jeg ikkje er ok, lure er helt greit, jeg bare gidder ikke bruke tid på det

Men her inne har det vel ikke vært noen som har spekulert? Eller??

TuMmY LoVe
Ikke helt, så vidt jeg vet. Det har dog ikke vært langt unna til tider, synts jeg.

Men poenget mitt var bare... At jeg ikke gidder bruke tid på det.

La oss skravle om noe hyggeligere.

Planer for dagen?

Innmari lenge til kl 11 i dag, forresten!!!

Back
Topp