Felles skravle 2015

Ja, hun er helt ram!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Skulle sjekke hvor mange innlegg jeg hadde, også ser jeg dama på førsteplass!! Snart i mål! Ække tam vettu..

-Fra appen-

God morgen! Jeg har fortsatt vondt i hodet. Måtte ta en pille til i natt, da det seriøst kjentes ut som hode skulle eksplodere. Hater å ta piller når jeg er gravid. Det kan da ikke være normalt å ha vondt i hodet så lenge sammenhengende og så intenst?! Ææææææ!!!!

♡Jente 05.07.2013♡
God bedring

Det er ikke lenge igjen. Jeg var definitivt ikke klar for noe barn 4 uker før termin, mente han kunne være der lenger jeg.
He he he jeg er klar for å gå noen uker til, men så er det greit.

-Fra appen-

Skulle sjekke hvor mange innlegg jeg hadde, også ser jeg dama på førsteplass!! Snart i mål! Ække tam vettu..

-Fra appen-
I know! Jeg synes jeg har vært mye på, men ligger jo flere hundre innlegg bak...

♡Jente 05.07.2013♡

Ja, skal bare sosiale ting :) Innom jobben en tur idag, en tur til svigerinna mi og ligge på sofaen der i morgen (viktig å bytte på hvilken sofa en ligger på :p ) kiropraktor og marked på fredag og navnefest på lørdag.

-Fra appen-
Det var mye koselig du skulle

Hvis nær eksplosjon er kategori 10, så dempes det til sånn 8-9... Så vil ikke si det gir kjempe effekt.

♡Jente 05.07.2013♡
Åh yay.. Paracet hjalp ikke døyten på meg når jeg hadde kategori 10. Da var det sånne "ikke-kjøre-bil" piller som måtte til, og søvn!! Masse søvn! På et helt mørkt og kaldt rom.

-Fra appen-

Ja, skal bare sosiale ting :) Innom jobben en tur idag, en tur til svigerinna mi og ligge på sofaen der i morgen (viktig å bytte på hvilken sofa en ligger på :P ) kiropraktor og marked på fredag og navnefest på lørdag.

-Fra appen-
Viktig å ikke slite ut kun sin egen sofa ;)

TuMmY LoVe

Åh yay.. Paracet hjalp ikke døyten på meg når jeg hadde kategori 10. Da var det sånne "ikke-kjøre-bil" piller som måtte til, og søvn!! Masse søvn! På et helt mørkt og kaldt rom.

-Fra appen-
Har prøvd det også. Altså ikke sånne andre piller, kan jo ikke det nå... Men kaldt, mørkt rom...

♡Jente 05.07.2013♡

I know! Jeg synes jeg har vært mye på, men ligger jo flere hundre innlegg bak...

♡Jente 05.07.2013♡
Ja herremin hvordan er det mulig! Fått insidetips av de junidamene? :P

-Fra appen-

Viktig å ikke slite ut kun sin egen sofa ;)

TuMmY LoVe
Nettopp! Så jeg tar med meg Sex and the city shoebox, lunsj også har vi maraton på hennes sofa ^^ Vi er beggr sykemeldt :D

-Fra appen-

Har prøvd det også. Altså ikke sånne andre piller, kan jo ikke det nå... Men kaldt, mørkt rom...

♡Jente 05.07.2013♡
Uff da ville jeg tatt det opp med en lege.. Sånn skal man ikke måtte ha det.

-Fra appen-

Back
Topp