Hvis nær eksplosjon er kategori 10, så dempes det til sånn 8-9... Så vil ikke si det gir kjempe effekt.Uff det er ikke greit. Hjelper smertestillende da?
-Fra appen-
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis nær eksplosjon er kategori 10, så dempes det til sånn 8-9... Så vil ikke si det gir kjempe effekt.Uff det er ikke greit. Hjelper smertestillende da?
-Fra appen-
God morgenGod morgen alle!
♡Overgangen feb/mars♡
Ser den...Ja, så jeg håper jeg får litt overskudd av det!Blir jo reint deppa av å bare ligge hjemme!
-Fra appen-
Skulle sjekke hvor mange innlegg jeg hadde, også ser jeg dama på førsteplass!! Snart i mål! Ække tam vettu..Ja, hun er helt ram!
♡Jente 05.07.2013♡
God bedringGod morgen! Jeg har fortsatt vondt i hodet. Måtte ta en pille til i natt, da det seriøst kjentes ut som hode skulle eksplodere. Hater å ta piller når jeg er gravid. Det kan da ikke være normalt å ha vondt i hodet så lenge sammenhengende og så intenst?! Ææææææ!!!!
♡Jente 05.07.2013♡
He he he jeg er klar for å gå noen uker til, men så er det greit.Det er ikke lenge igjen. Jeg var definitivt ikke klar for noe barn 4 uker før termin, mente han kunne være der lenger jeg.
I know! Jeg synes jeg har vært mye på, men ligger jo flere hundre innlegg bak...Skulle sjekke hvor mange innlegg jeg hadde, også ser jeg dama på førsteplass!! Snart i mål! Ække tam vettu..
-Fra appen-
Det var mye koselig du skulleJa, skal bare sosiale tingInnom jobben en tur idag, en tur til svigerinna mi og ligge på sofaen der i morgen (viktig å bytte på hvilken sofa en ligger på
) kiropraktor og marked på fredag og navnefest på lørdag.
-Fra appen-
Tror jeg er av de rareHe he he jeg er klar for å gå noen uker til, men så er det greit.
-Fra appen-
Åh yay.. Paracet hjalp ikke døyten på meg når jeg hadde kategori 10. Da var det sånne "ikke-kjøre-bil" piller som måtte til, og søvn!! Masse søvn! På et helt mørkt og kaldt rom.Hvis nær eksplosjon er kategori 10, så dempes det til sånn 8-9... Så vil ikke si det gir kjempe effekt.
♡Jente 05.07.2013♡
Viktig å ikke slite ut kun sin egen sofaJa, skal bare sosiale tingInnom jobben en tur idag, en tur til svigerinna mi og ligge på sofaen der i morgen (viktig å bytte på hvilken sofa en ligger på
) kiropraktor og marked på fredag og navnefest på lørdag.
-Fra appen-
Har prøvd det også. Altså ikke sånne andre piller, kan jo ikke det nå... Men kaldt, mørkt rom...Åh yay.. Paracet hjalp ikke døyten på meg når jeg hadde kategori 10. Da var det sånne "ikke-kjøre-bil" piller som måtte til, og søvn!! Masse søvn! På et helt mørkt og kaldt rom.
-Fra appen-
Ja herremin hvordan er det mulig! Fått insidetips av de junidamene?I know! Jeg synes jeg har vært mye på, men ligger jo flere hundre innlegg bak...
♡Jente 05.07.2013♡
Den kommer man til å sitte nok i senereViktig å ikke slite ut kun sin egen sofa
TuMmY LoVe
Jeg har faktisk spurt hun ene, men ikke fått tilfredsstillende svar.Ja herremin hvordan er det mulig! Fått insidetips av de junidamene?
-Fra appen-
Nettopp! Så jeg tar med meg Sex and the city shoebox, lunsj også har vi maraton på hennes sofa ^^ Vi er beggr sykemeldtViktig å ikke slite ut kun sin egen sofa
TuMmY LoVe
Og vår sofa er ikke like god som demsDen kommer man til å sitte nok i senere
♡Jente 05.07.2013♡
Uff da ville jeg tatt det opp med en lege.. Sånn skal man ikke måtte ha det.Har prøvd det også. Altså ikke sånne andre piller, kan jo ikke det nå... Men kaldt, mørkt rom...
♡Jente 05.07.2013♡