Ok, da får jeg gjøre det da... Natta!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
sov godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, da får jeg gjøre det da... Natta!
♡Jente 05.07.2013♡
Alltid mulig å ta igjenHuff detti helt av skravlelasset jeg!
-Fra appen-
Jeg tåler ikke mandler, men tåler daim! OmnomnomDaim er sukker, smør og sirup.
krokan er mandler, sukker og smør...
♡Jente 05.07.2013♡
Ja, kjenner motivasjonen er på bunn.. Er så vanvittig sliten om dagen!Alltid mulig å ta igjen![]()
Uff, mykje stress? Eller graviditeten som er krevande? (Ser du høyrer til oktober 14Ja, kjenner motivasjonen er på bunn.. Er så vanvittig sliten om dagen!
-Fra appen-
Er nok graviditeten som går mot sluttenUff, mykje stress? Eller graviditeten som er krevande? (Ser du høyrer til oktober 14)
Ja uff, det skjønnar eg. Du får prøve å slappe godt av dei siste vekene. Og få gubben til å skjemme deg litt bortEr nok graviditeten som går mot sluttenJeg klager ikke, er overlykkelig over å være gravid! At vi skal få et barn om få uker et en velsignelse! Men 4 uker fra termin er man litt sliten
-Fra appen-
Takk! Det er første ja! ^^ Fryktelig spennende! Grugleder meg til fødsel..Ja uff, det skjønnar eg. Du får prøve å slappe godt av dei siste vekene. Og få gubben til å skjemme deg litt bortGratulerer med få veker igjen, forresten. Er det førstemann?
Så spennandeTakk! Det er første ja! ^^ Fryktelig spennende! Grugleder meg til fødsel..
-Fra appen-
Er det virkelig bare fire uker igjen? Tiden flyr!!!Er nok graviditeten som går mot sluttenJeg klager ikke, er overlykkelig over å være gravid! At vi skal få et barn om få uker et en velsignelse! Men 4 uker fra termin er man litt sliten
![]()
-Fra appen-
Ja, det var akkurat 4 uker på dagen igår! :OEr det virkelig bare fire uker igjen? Tiden flyr!!!
Ja, alle sier så!Så spennandeeg var i akkurat samme situasjon for eit år sidan. Men du har ei heilt fantastisk tid i vente, så det er berre å glede seg
![]()
Sånn er det noen ganger. Koselig at du stikker innom daHuff detti helt av skravlelasset jeg!
-Fra appen-
Det nærmer seg nå vettu! Det er slitsomtJa, kjenner motivasjonen er på bunn.. Er så vanvittig sliten om dagen!
-Fra appen-
Det er jammen ikke lenge!Ja, det var akkurat 4 uker på dagen igår! :O
-Fra appen-
God morgen til deg også. Har du sovet godt?God morgen alle!
♡Overgangen feb/mars♡
Ja jeg blir sliten bare av å tenke på å gjøre noe, og denne uka skjer det noe hver dag. ikke bare store ting, men det skal ikke mye til for å slite meg ut nåDet nærmer seg nå vettu! Det er slitsomt
♡Jente 05.07.2013♡