Felles skravle 2015

Jeg tar vel sikkert snart kvelden jeg også, jeg er trøtt, litt vondt i hodet, det er sent, og en ny dag i morgen.

Huff detti helt av skravlelasset jeg!

-Fra appen-

Daim er sukker, smør og sirup.
krokan er mandler, sukker og smør...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Jeg tåler ikke mandler, men tåler daim! Omnomnom

-Fra appen-

Uff, mykje stress? Eller graviditeten som er krevande? (Ser du høyrer til oktober 14 :-))
Er nok graviditeten som går mot slutten :) Jeg klager ikke, er overlykkelig over å være gravid! At vi skal få et barn om få uker et en velsignelse! Men 4 uker fra termin er man litt sliten :)

-Fra appen-

Er nok graviditeten som går mot slutten :) Jeg klager ikke, er overlykkelig over å være gravid! At vi skal få et barn om få uker et en velsignelse! Men 4 uker fra termin er man litt sliten :)

-Fra appen-
Ja uff, det skjønnar eg. Du får prøve å slappe godt av dei siste vekene. Og få gubben til å skjemme deg litt bort ;) Gratulerer med få veker igjen, forresten. Er det førstemann?

Ja uff, det skjønnar eg. Du får prøve å slappe godt av dei siste vekene. Og få gubben til å skjemme deg litt bort ;) Gratulerer med få veker igjen, forresten. Er det førstemann?
Takk! Det er første ja! ^^ Fryktelig spennende! Grugleder meg til fødsel..

-Fra appen-

Takk! Det er første ja! ^^ Fryktelig spennende! Grugleder meg til fødsel..

-Fra appen-
Så spennande:-) eg var i akkurat samme situasjon for eit år sidan. Men du har ei heilt fantastisk tid i vente, så det er berre å glede seg:-)

-Fra appen-
Er det virkelig bare fire uker igjen? Tiden flyr!!!

Så spennande:-) eg var i akkurat samme situasjon for eit år sidan. Men du har ei heilt fantastisk tid i vente, så det er berre å glede seg:-)
Ja, alle sier så! :) Gleder oss til vi er hjemme fra sykehuset og sånn, mannen har to uker lønnet permisjon i forbindelse med fødsel også, så det blir godt <3

-Fra appen-

Det nærmer seg nå vettu! Det er slitsomt;)

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ja jeg blir sliten bare av å tenke på å gjøre noe, og denne uka skjer det noe hver dag. ikke bare store ting, men det skal ikke mye til for å slite meg ut nå :P

-Fra appen-

Back
Topp