Daim er sukker, smør og sirup.fordi daim er krokan med sjokoladetrekk?
krokan er mandler, sukker og smør...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Daim er sukker, smør og sirup.fordi daim er krokan med sjokoladetrekk?
Heldiggris.Da er jeg blitt beordret i seng...
Ja, men som har vært behandlet på 150 grader, altså svidd sukker, svidd smør og svidd sirup. Fysj! Eneste som er godt er sjokoladetrekket
♡Jente 05.07.2013♡
Daim er sukker, smør og sirup.
krokan er mandler, sukker og smør...
♡Jente 05.07.2013♡
Trøtt her også. Har hatt jobb helg. Jobb i dag, ikke 10 t da. Men 7,5Trøtt
Det ble litt over 10 timer jobb i dag.
Og masse å gjøre i morgen også. Og dagen etter. Og fredag, fredag..... det er deadline for en del. Og neste uke er ikke akkurat arbeidsledig den heller, nei.
Trøtt her også. Har hatt jobb helg. Jobb i dag, ikke 10 t da. Men 7,5men er sliten. Vurderer å finne senga
Tror jaggu jeg finner senga snart jeg også,.
Takk! Som forventa velNorge ligger under 1-0
Helt klart forventet ja. Selv om det i grunn var offsidemål da...Takk! Som forventa vel![]()
Jeg googlet bare oppskriften, jeg...Det skrives om Daim:
Daim er en sjokolade med kombinasjon av sprø mandelkrokan og myk-melkesjokoladetrekk
Men mye mandler er det nok ikke nei (men noe må der vel være for å kunne skrive det?), og det er noe av det som gjør at jeg liker daimkrokan bedre enn en del annen krokan, dersom det er mye mandler i den, eller den er veldig grov.
Vel, nå er jeg i seng. Natta alle sammen
♡Jente 05.07.2013♡
Ikke jeg heller. Hodet dunker. Kanskje det hjelper å legge bort mobilen? Jeg tror jeg skal prøve.Får ikke sove
Får ikke sove
Ikke jeg heller. Hodet dunker. Kanskje det hjelper å legge bort mobilen? Jeg tror jeg skal prøve.
♡Jente 05.07.2013♡
Ok, da får jeg gjøre det da... Natta!Legge bort mobilen hjelper nok, ja