Felles skravle 2015

Ja, men som har vært behandlet på 150 grader, altså svidd sukker, svidd smør og svidd sirup. Fysj! Eneste som er godt er sjokoladetrekket;)

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Karamellisert.

Men altså, daim er godt.

Krokan er... varierende alt ettersom hvordan den er laget og hvordan det serveres. Men jeg liker det iutgangspunktet.

Daim er sukker, smør og sirup.
krokan er mandler, sukker og smør...

♡Jente 05.07.2013♡

Det skrives om Daim:
Daim er en sjokolade med kombinasjon av sprø mandelkrokan og myk-melkesjokoladetrekk

Men mye mandler er det nok ikke nei (men noe må der vel være for å kunne skrive det?), og det er noe av det som gjør at jeg liker daimkrokan bedre enn en del annen krokan, dersom det er mye mandler i den, eller den er veldig grov.

Trøtt

Det ble litt over 10 timer jobb i dag.

Og masse å gjøre i morgen også. Og dagen etter. Og fredag, fredag..... det er deadline for en del. Og neste uke er ikke akkurat arbeidsledig den heller, nei.

Trøtt

Det ble litt over 10 timer jobb i dag.

Og masse å gjøre i morgen også. Og dagen etter. Og fredag, fredag..... det er deadline for en del. Og neste uke er ikke akkurat arbeidsledig den heller, nei.
Trøtt her også. Har hatt jobb helg. Jobb i dag, ikke 10 t da. Men 7,5 :) men er sliten. Vurderer å finne senga

Trøtt her også. Har hatt jobb helg. Jobb i dag, ikke 10 t da. Men 7,5 :) men er sliten. Vurderer å finne senga

7,5 er jo det vanlige, men det er litt ekstra nå for tiden her. Men jeg har i det minste fri i helga, og timefører minutt for minutt, så alt over 7,5 får jeg som plusstid :)

Det skrives om Daim:
Daim er en sjokolade med kombinasjon av sprø mandelkrokan og myk-melkesjokoladetrekk

Men mye mandler er det nok ikke nei (men noe må der vel være for å kunne skrive det?), og det er noe av det som gjør at jeg liker daimkrokan bedre enn en del annen krokan, dersom det er mye mandler i den, eller den er veldig grov.
Jeg googlet bare oppskriften, jeg...

♡Jente 05.07.2013♡

Vel, nå er jeg i seng. Natta alle sammen:D

♡Jente 05.07.2013♡

Nattada

Trøtt jeg også

Ikke jeg heller. Hodet dunker. Kanskje det hjelper å legge bort mobilen? Jeg tror jeg skal prøve.

♡Jente 05.07.2013♡

Legge bort mobilen hjelper nok, ja

Back
Topp