Høres deilig utDet blir litt annet det ja. Har kun 50 jeg.
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres deilig utDet blir litt annet det ja. Har kun 50 jeg.
Da hadde du tjent masse penger! Alle ville kjøpt den.Hehe, skal finne opp en tøybrettings-maskin!
TuMmY LoVe
)Enig der. Mannen tar seg av kjøkkenet og jeg klærne. Han har en tendens å krympe klærneYes! Men ser ikke ut til sy mannen har så stor forståelse sv detjeg hater det virkelig, og det værste er de små barneklæra...
TuMmY LoVe
Flott! Kommer du til å kjøpe noe annet da?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
GenialtHehe, skal finne opp en tøybrettings-maskin!
TuMmY LoVe
Enig med deg i detDet er de i den brune som er best, for de er vel uten nøtter? Liker ikke de med nøtter
TuMmY LoVe
Det er jo så mye annet godtIrritert på Masterchef nå...
De snakker om asiatisk mat..
Det de snakker om er sushi og nudel retter.
(Som alltid når man snakker om asiatisk mat)
Vet de i det hele tatt hvor stort Asia er.
India, det meste av Russland, Mongolia, Irak, Iran, Pakisten, midtøsten.....
Det er en helt annen type mat enn det man snakker om når man snakker om såkalt asiatisk mat..
Jeg ville hvertfall kjøpt denDa hadde du tjent masse penger! Alle ville kjøpt den.
♡Jente 05.07.2013♡
Det skjønner jeg veldig godt.Høres deilig utjeg er veldig glad i å jobbe, men ikke med bekkenløsning og kvalme...
TuMmY LoVe
Jepp, skal tjene milliarderDa hadde du tjent masse penger! Alle ville kjøpt den.
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg skylle gjerne tatt kjøkkenet jeg, men da hadde nok alle klærne blitt blåEnig der. Mannen tar seg av kjøkkenet og jeg klærne. Han har en tendens å krympe klærne
Hehe.. enten så gidder de ikke eller så bryr de seg ikkeJeg skylle gjerne tatt kjøkkenet jeg, men da hadde nok alle klærne blitt blå
TuMmY LoVe
Litt redd det er at de ikke gidder, og derfor gjør feilHehe.. enten så gidder de ikke eller så bryr de seg ikke
Uff, håper det blir bedre utover kvelden
TuMmY LoVe
Jepp, skal tjene milliarder
TuMmY LoVe
Er nok en stor del av det ja .Litt redd det er at de ikke gidder, og derfor gjør feil
TuMmY LoVe
Han er endelig hjemme, men nå somler han med matlagingenalt tar tid her hjemme!