Hehe, absolutt!Ja alt hjelper jo på. Greit med en uke med lite jobb.![]()
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, absolutt!Ja alt hjelper jo på. Greit med en uke med lite jobb.![]()
Hva skal du gjøre? Vaske klær?Ordne det j••••• vaskerommet...
TuMmY LoVe
Landskamp jeg og...Han skal se landskamp, jeg skal legge meg. Er ikke i form i dag.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Nei alt er ferdig vasket, må brettes og legges på plass, og dette er MYE!!Hva skal du gjøre? Vaske klær?
♡Jente 05.07.2013♡
Problemet er at jeg er veldig glad i de i den brune posen, og de er nesten umulig å få tak i i Norge.Hvor hekta er du på det? 2-3 poser, så har du kanskje en uke hvertfall
♡Jente 05.07.2013♡
Da trenger du mange poser, 10 stk tipper jegProblemet er at jeg er veldig glad i de i den brune posen, og de er nesten umulig å få tak i i Norge.
Har tenkt det skal vare *litt* lenger enn 2-3 uker.
Må også ha litt til grise-mat til jul
Litt godt med litt fri også kjenner jeg.Hehe, absolutt!
TuMmY LoVe
Det er de i den brune som er best, for de er vel uten nøtter? Liker ikke de med nøtterProblemet er at jeg er veldig glad i de i den brune posen, og de er nesten umulig å få tak i i Norge.
Har tenkt det skal vare *litt* lenger enn 2-3 uker.
Må også ha litt til grise-mat til jul
Det er det som er kjedligst med klesvask.Nei alt er ferdig vasket, må brettes og legges på plass, og dette er MYE!!
TuMmY LoVe
Noen som har tips til ny voksipose? Må ha en i vinter siden hun sover dupp enda. Men begynner å bli lang?
Angrer litt på at jeg sa ja til å gå opp fra 80-100 % fra august... Hadde vært deilig med fri 1 dag i uken...Litt godt med litt fri også kjenner jeg.kun 2 dager denne uka og 1 er unnagjort
![]()
Flott! Kommer du til å kjøpe noe annet da?Noen kurver til å ha i en expidit hylle, og en smal expidit hylle til å ha kokebøker i
Det er de i den brune som er best, for de er vel uten nøtter? Liker ikke de med nøtter
TuMmY LoVe
Yes! Men ser ikke ut til sy mannen har så stor forståelse sv detDet er det som er kjedligst med klesvask.
Da hadde jeg bedt han kjøpt en kartongStemmer det
Det er haaaat!Nei alt er ferdig vasket, må brettes og legges på plass, og dette er MYE!!
TuMmY LoVe
Har den gamle orginale voksi. Men den er blitt for liten :/Hvilken type har du fra før?
Dersom du har den med snøring kan den knytes ned og bli lenger ettersom barnet vokser..
Hehe, skal finne opp en tøybrettings-maskin!Det er haaaat!
♡Jente 05.07.2013♡
Det blir litt annet det ja. Har kun 50 jeg.Angrer litt på at jeg sa ja til å gå opp fra 80-100 % fra august... Hadde vært deilig med fri 1 dag i uken...
TuMmY LoVe