Felles skravle 2015

Vi er flinke til å spare ;) kjøper heller billig mat og handler på tilbud, så har vi råd til noen turer iløpet av året :)

TuMmY LoVe
Heldig dere da, her har jeg jo vært syk i flere år og dt gikk utover økonomien siden jeg fikk mye mindre penger. Nå jobber jeg bare 50% , men vi reiser en del likevel til storbyer

Heldig dere da, her har jeg jo vært syk i flere år og dt gikk utover økonomien siden jeg fikk mye mindre penger. Nå jobber jeg bare 50% , men vi reiser en del likevel til storbyer
Det er derfor vi passer på å reise nå, mens vi både har helse og økonomi til det.

TuMmY LoVe

Nei, skulle ønske at innlegg på skjult ikke hadde telt. Umulig å følge med på regelbrudd...

TuMmY LoVe
Det er vel administrator og moderator som sjekker slikt på skjult.... Må jo bare gjøre regning med at det ikke blir regelbrudd.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Jeg har heldigvis reist mye før så jeg har i grunn ikke gått glipp av noe sånnsett.
Så bra :) jeg er så redd for å ikke ha opplevd steder jeg har lyst til å oppleve, så nå blir det 7 gangen til Thailand ;) elsker å oppleve nye steder der :)

TuMmY LoVe

Så bra :) jeg er så redd for å ikke ha opplevd steder jeg har lyst til å oppleve, så nå blir det 7 gangen til Thailand ;) elsker å oppleve nye steder der :)

TuMmY LoVe
Oj såpss ja Jeg har dessverre en mann som ikke er glad i reising jeg...
Hvor bestillder dere flybilletter forresten?

Må være så forsiktig med å si egne meninger inn der...
Ja, jeg har sett det. Jeg sier meningen min likevel jeg. Får være grenser for hvor hårsår man skal være.

♡Jente 05.07.2013♡

Nå var det jammen stille på forumet... Jeg tar meg en høneblund.

♡Jente 05.07.2013♡

Back
Topp