Felles skravle 2015

Vel, kommer den ikke i morgen, så tar deadlinen meg.

Jeg skulle ha fra meg FIRE rapporter i dag. EN er sendt. EN har jeg lovnad om at skal ringe meg i morgen og gi klarsignal på om jeg kan endre tallene. En må jeg ringe i morgen tidig og få til å ÅPNE rapporten så jeg kan fylle den ut og sende den fra meg. Og den siste... det er den jeg skulle ta i kveld og se om jeg fikk til å stemme, men så langt har jeg bare ikke klart å komme meg inn i det. Stemmer det, er det gjort på 20 min i morgen tidlig da, så jeg kan ha alle tre fra meg i tide til at mottaker kan få det med posten (mottaker må nemlig gjøre sin del og deretter sende videre PÅ PAPIR) i morgen. Skal gå fint det.

Jeg bare.... har selvsagt to andre "store oppgaver" jeg egentlig skal ta meg av i morgen. Pluss det som dukker opp langs veien.

Og 5 rapporter til jeg må ha fra meg innen fredag. Og selvsagt er nemlig alle disse rapportene på topp av det jeg VANLIGVIS gjør i 100%. Samtidig som jeg forsøker å avlaste andre som er ferievikar i tillegg til sine faste oppgaver.

Jadda.

Legge meg nå. Med mannen. vi har tross alt "et projekt pågang som medfører sterke føringer for intim nærhet minst annenhver dag."

Lykke til med alle rapportene

Nja, har konferansetime med eldste i kveld, pluss ett vaskerom som snart MÅ taes... Også er det sikkert noe gøy på tv'en i kveld og ;)

TuMmY LoVe
Da kan mannen ta vaskerommet, du tar konferansetimen og det som går på tv kan du ta opp;)

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

God morgen!

Tidenes mareritt. :p
Jeg skulle flytte til Frankrike eller Irland fordi jeg ville gifte meg med en prins (mannen min), men familien hans hadde andre planer. Så jeg finner eksen der og innleder et forhold til han. Så blir jeg gravid og må gå å spørre en skogsnisse om hvem som er faren til babyen.
Da må eksen først sykle meg og mannen til der jeg gikk på ungdomsskolen, hoppe over en stor bekk, sanke sopp, spise kake på en forhekset kafé og se på en hockey match og gå på ski før vi finner denne skogsnissen.

Våknet heldigvis av vekkerklokka passe forvirra og var redd jeg måtte DNA teste lille i magen :O
Og så husket jeg skogsnissen og alt det surrealistiske. Man drømmer altså mye rart! :p
Ha haha , for en drøm

Sovet godt - men voknet med migrene 3dsg på rad:( hardt å ikke få ta medisiner :( :(

♡Overgangen feb/mars♡
Våknet også med vondt i hodet, dog ikke migrene... Tror jeg fikk i meg for lite vann i går...

♡Jente 05.07.2013♡

Eksen min dukker også opp i drømmene mine, men KUN når jeg er gravid. Det er helt sykt!

♡Jente 05.07.2013♡
Da jeg ventet første flyttet jeg inn til en ex pga flytting av jobblokasjon i påvente av ny bolig.
Jeg var 8 uker på vei når jeg drømte at eksen tvang seg på meg og jeg gikk halve svangerskapet og var redd jeg kanskje ikke hadde drømt det o.O
Først etter fødselen innså fornuften ar det ikke var mulig :p
Hormoner sa du? :/

Da jeg ventet første flyttet jeg inn til en ex pga flytting av jobblokasjon i påvente av ny bolig.
Jeg var 8 uker på vei når jeg drømte at eksen tvang seg på meg og jeg gikk halve svangerskapet og var redd jeg kanskje ikke hadde drømt det o.O
Først etter fødselen innså fornuften ar det ikke var mulig :p
Hormoner sa du? :/
Uff da, det er mye man skal tåle som gravid. Kan bli skrullete av mindre.

♡Jente 05.07.2013♡

Våknet også med vondt i hodet, dog ikke migrene... Tror jeg fikk i meg for lite vann i går...

♡Jente 05.07.2013♡
Hodepine her og.

Dagens plan. Sove litt til og vaske klær til den store gullmedaljen.

Hodepine her og.

Dagens plan. Sove litt til og vaske klær til den store gullmedaljen.
Her skal det også vaskes klær, men setter nok på en maskin før jeg evt sover videre.

♡Jente 05.07.2013♡

Her skal det også vaskes klær, men setter nok på en maskin før jeg evt sover videre.

♡Jente 05.07.2013♡
Det orker jeg ikke for badet er vegg i vegg med soverommet. :/

Det orker jeg ikke for badet er vegg i vegg med soverommet. :/
Da hadde jeg lagt meg et annet sted. Maskinen var lager nesten ikke lyd heller, så bryr meg ikke...

♡Jente 05.07.2013♡

Da hadde jeg lagt meg et annet sted. Maskinen var lager nesten ikke lyd heller, så bryr meg ikke...

♡Jente 05.07.2013♡
Jeg hører maskin mi fra over alt i leiligheten desverre :/ litt mindre nede, men da må jeg plages med naboen som bygger veranda heller :p skittenstøyet løper (uheldigvis) ingen steder. :p

Jeg hører maskin mi fra over alt i leiligheten desverre :/ litt mindre nede, men da må jeg plages med naboen som bygger veranda heller :p skittenstøyet løper (uheldigvis) ingen steder. :p
Hehehe, godt poeng. Du får sove godt :D

♡Jente 05.07.2013♡

Back
Topp