Det får man jaFår man kjøpt base for seg selv? Altså en ekstra?
♡Overgangen feb/mars♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det får man jaFår man kjøpt base for seg selv? Altså en ekstra?
♡Overgangen feb/mars♡
Kjenner at jeg har lyst, men at jeg ikke hadde turtJeg ser 71 grader nord, kunne tenkt meg å vært md og hoppet i fallskjerm kjenner jeg
Natta og sov godtDa går jeg og legger meg..
Hadde sikkert feiget ut jeg også...Kjenner at jeg har lyst, men at jeg ikke hadde turt
TuMmY LoVe
He he, får med oss alt her inne vet duFader og!!
TuMmY LoVe
Det har eg prøvd! Det er heilt villt! :-DJeg ser 71 grader nord, kunne tenkt meg å vært md og hoppet i fallskjerm kjenner jeg
Takk!Det får duHar ofte sett dei til salgs på slike kjøp og salg grupper på facebook... og på finn
![]()
Du kan jo ta deg litt fri du også?Ser det![]()
Svir i øya nå, og mannen lager mat til meg, blir nok siste innlegg nåHe he, får med oss alt her inne vet du![]()
Kos deg med kveldsSvir i øya nå, og mannen lager mat til meg, blir nok siste innlegg nå
TuMmY LoVe
Tar meg fri på dagen jeg å i deler av helgeneDu kan jo ta deg litt fri du også?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Kos deg med kveldsmatenSvir i øya nå, og mannen lager mat til meg, blir nok siste innlegg nå
TuMmY LoVe
Heldige du!Det har eg prøvd! Det er heilt villt! :-D
Anbefalast på det sterkaste! Men kjenner at eg har blitt mykje meir pyse etter eg fekk barnHeldige du!
Er det jeg også har blittAnbefalast på det sterkaste! Men kjenner at eg har blitt mykje meir pyse etter eg fekk barnHadde aldri turt no...
Godt å høyre det ikkje berre er megEr det jeg også har blitt
Da synes jeg du skal unne deg å legge degJEg finner ikke motivasjon til all den jobben jeg skulle gjøre. Jeg klarer det bare ikke. Nå vil jeg legge meg.