Da synes jeg du skal unne deg å legge degmotivasjonen kommer nok i morgen!
♡Overgangen feb/mars♡
Vel, kommer den ikke i morgen, så tar deadlinen meg.
Jeg skulle ha fra meg FIRE rapporter i dag. EN er sendt. EN har jeg lovnad om at skal ringe meg i morgen og gi klarsignal på om jeg kan endre tallene. En må jeg ringe i morgen tidig og få til å ÅPNE rapporten så jeg kan fylle den ut og sende den fra meg. Og den siste... det er den jeg skulle ta i kveld og se om jeg fikk til å stemme, men så langt har jeg bare ikke klart å komme meg inn i det. Stemmer det, er det gjort på 20 min i morgen tidlig da, så jeg kan ha alle tre fra meg i tide til at mottaker kan få det med posten (mottaker må nemlig gjøre sin del og deretter sende videre PÅ PAPIR) i morgen. Skal gå fint det.
Jeg bare.... har selvsagt to andre "store oppgaver" jeg egentlig skal ta meg av i morgen. Pluss det som dukker opp langs veien.
Og 5 rapporter til jeg må ha fra meg innen fredag. Og selvsagt er nemlig alle disse rapportene på topp av det jeg VANLIGVIS gjør i 100%. Samtidig som jeg forsøker å avlaste andre som er ferievikar i tillegg til sine faste oppgaver.
Jadda.
Legge meg nå. Med mannen. vi har tross alt "et projekt pågang som medfører sterke føringer for intim nærhet minst annenhver dag."