Hehe, god morgen, full fres antar jegGod morgen.
Klart for avreise straks.
Jakke og sko, unger, jakke og sko.
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, god morgen, full fres antar jegGod morgen.
Klart for avreise straks.
Jakke og sko, unger, jakke og sko.
God morgenGod morgen alle. I dag skal frøken og jeg på frokost hos hennes mormor før jeg leverer i barnehagen Kl 9 og jordmortime kl 9.30. Må kjøre hulerboermannen på jobb, derfor vi også må avsted. Sånn er det med en bil.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Våken herNoen fortsatt våkne?
♡Overgangen feb/mars♡
Lykke til hos jordmorGod morgen alle. I dag skal frøken og jeg på frokost hos hennes mormor før jeg leverer i barnehagen Kl 9 og jordmortime kl 9.30. Må kjøre hulerboermannen på jobb, derfor vi også må avsted. Sånn er det med en bil.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
God morgenGod morgen
Sent from my iPad using BV Forum
God morgen Kengu, hva er ditt mål for dagen?God morgen
Ingen mål i dag, så da får vi se hva jeg ender opp på.God morgen Kengu, hva er ditt mål for dagen?
TuMmY LoVe
Kunne jo vært greit å hatt 1100 i dag, men vi får seIngen mål i dag, så da får vi se hva jeg ender opp på.
Ditt mål da?
Det klarer du sikkert.Kunne jo vært greit å hatt 1100 i dag, men vi får se![]()
Ikke med så få her inneDet klarer du sikkert.![]()
Nei, var stille her i dag. Kommer kanskje noen i kveld å skravler daIkke med så få her inne![]()
Håper det, nå er det jo snakk om å få 5 innlegg i timen...Nei, var stille her i dag. Kommer kanskje noen i kveld å skravler da![]()
Kanskje i kveld, vi får se. Men uansett skal jeg ta el test om halvannen time, og poste bilde i dertil egnet tråd og kommentere her at jeg har gjort det og at den var negativ.Håper det, nå er det jo snakk om å få 5 innlegg i timen...
Hahaha, om vi legger godviljen til så får vi ut 10! Er den positiv får vi 15Kanskje i kveld, vi får se. Men uansett skal jeg ta el test om halvannen time, og poste bilde i dertil egnet tråd og kommentere her at jeg har gjort det og at den var negativ.
Du bør kunne dra 2-3-4 innlegg utav det ;-)
Bare 5 i timen? Det var ikke myeHåper det, nå er det jo snakk om å få 5 innlegg i timen...
Nei, men det er jo ingen her inne i dagBare 5 i timen? Det var ikke mye
Jeg elsker å arveGod morgon. Har vore på konfirmasjonshelg, og på besøk med begge sider av familien. Reiser heim med ein ekstra koffert med kle, leiker, sko og bøker. Fleire enn meg som syns det er veldig kjekt å arve?![]()
Det er genialtJeg elsker å arveungene lærer så utrolig mye av det også. Vi arver masse klær til jentene, og da kan man også bruke penger på mye annet
vi er flinke til å gi bort klær selv også
TuMmY LoVe
Mmmm så godtDet er genialtså lenge kleda ser ok ut sjølvsagt. Og berre denne helga så har eg jo spart masse pengar. Eg er så glad eg
god start på veka! I tillegg fekk eg pannekaker med sirup på, og smoothie til frokost. Så då kan det vel ikkje verte stort bedre
![]()