Det hadde jeg gjort om vi hadde hatt tv på soverommetVi har snakket om å legge oss tidlig i dag. Sånn skikkelig tidlig. Typ, gå på badet Kl 21...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde jeg gjort om vi hadde hatt tv på soverommetVi har snakket om å legge oss tidlig i dag. Sånn skikkelig tidlig. Typ, gå på badet Kl 21...
♡Jente 05.07.2013♡
Vi hadde tv der før, men om jeg hadde hatt tv der nå, hadde den nok ikke blitt slått på i dag.Det hadde jeg gjort om vi hadde hatt tv på soverommet
TuMmY LoVe
Vært svært lite. Er på jobb, men pleier å kikke innom om det skjer noe. Det meste som er skrevet er 50 innlegg nå og da. Normalt er det 300 +Hjelp, eller en helg med lite skravling har jeg falt ned på en 9. plass![]()
Så det er mange andre som også har skravlet lite, tydeligvisVært svært lite. Er på jobb, men pleier å kikke innom om det skjer noe. Det meste som er skrevet er 50 innlegg nå og da. Normalt er det 300 +
Jepp. Hadde håpet å greie dagsmålet i går, men tror jeg fikk skravlet veldig lite. Er ikke det helt store i dag heller :/Så det er mange andre som også har skravlet lite, tydeligvis
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg får ikke skravlet like vmye jeg vil heller, men vi er da riktig så flinke likevel.Jepp. Hadde håpet å greie dagsmålet i går, men tror jeg fikk skravlet veldig lite. Er ikke det helt store i dag heller :/
Vi har aldri hatt tv andre steder enn stuen. Syns det er helt greit.Vi hadde tv der før, men om jeg hadde hatt tv der nå, hadde den nok ikke blitt slått på i dag.
♡Jente 05.07.2013♡
Litt blir det jo. Mange som har hatt det travelt i helgen sikkert. Like greit kanskje så får jeg henge med over helgen når jeg har fri. Kanskje det blir mulig å nå 2000 denne mnd.Jeg får ikke skravlet like vmye jeg vil heller, men vi er da riktig så flinke likevel.
♡Jente 05.07.2013♡
Litt blir det jo. Mange som har hatt det travelt i helgen sikkert. Like greit kanskje så får jeg henge med over helgen når jeg har fri. Kanskje det blir mulig å nå 2000 denne mnd.
Har omtrent ikke vært her i helgen, vi tar det igjen til ukenJeg tenker også jeg vil klare 2.000 denne måneden, men heller på innsatsen mandag-fredag enn den i helgen
2000 klarer man nok om man vilLitt blir det jo. Mange som har hatt det travelt i helgen sikkert. Like greit kanskje så får jeg henge med over helgen når jeg har fri. Kanskje det blir mulig å nå 2000 denne mnd.
Akkurat det jeg tenker...Har omtrent ikke vært her i helgen, vi tar det igjen til uken
TuMmY LoVe
Har jobb annenhver helg så må skravle mest i ukedagene. Men er jo koselig når det er liv her.Jeg tenker også jeg vil klare 2.000 denne måneden, men heller på innsatsen mandag-fredag enn den i helgen
Ja det er jeg med påHar omtrent ikke vært her i helgen, vi tar det igjen til uken
TuMmY LoVe
Det var en sak nå nettopp hvor en ung gutt på 23 som hadde kjørt på ei jente i fotovergangen ble frikjent fordi det var mørkt, styrtregnet og hun var kledd i sort uten refleks.Har jobb annenhver helg så må skravle mest i ukedagene. Men er jo koselig når det er liv her.
Blir så irritert på folk som ikke bruker reflex. Har de glemt at det er mørkt ute ?
Veldig greit egentlig å ikke ha det på soverommet, der skal man kun gjøre to tingVi har aldri hatt tv andre steder enn stuen. Syns det er helt greit.![]()
Absolutt! Det finnes så mye stilige reflekser at det er kun latskap det går på!Det var en sak nå nettopp hvor en ung gutt på 23 som hadde kjørt på ei jente i fotovergangen ble frikjent fordi det var mørkt, styrtregnet og hun var kledd i sort uten refleks.
Rent idioti å gå ute i mørket uten refleks
Ja der kan du se hvordan det kan gå. Er de jo heldige ender det med at de i det minste har livet i behold, men det trenger heller ikke være positivt. Syns synd på sjåførene som blir utsatt for å kjøre på å drepe noenDet var en sak nå nettopp hvor en ung gutt på 23 som hadde kjørt på ei jente i fotovergangen ble frikjent fordi det var mørkt, styrtregnet og hun var kledd i sort uten refleks.
Rent idioti å gå ute i mørket uten refleks
Absolutt! Det finnes så mye stilige reflekser at det er kun latskap det går på!
TuMmY LoVe