Felles skravle 2015

Det hadde jeg gjort om vi hadde hatt tv på soverommet ;)

TuMmY LoVe
Vi hadde tv der før, men om jeg hadde hatt tv der nå, hadde den nok ikke blitt slått på i dag.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Vært svært lite. Er på jobb, men pleier å kikke innom om det skjer noe. Det meste som er skrevet er 50 innlegg nå og da. Normalt er det 300 +
Så det er mange andre som også har skravlet lite, tydeligvis :)

♡Jente 05.07.2013♡

Jepp. Hadde håpet å greie dagsmålet i går, men tror jeg fikk skravlet veldig lite. Er ikke det helt store i dag heller :/
Jeg får ikke skravlet like vmye jeg vil heller, men vi er da riktig så flinke likevel.

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg får ikke skravlet like vmye jeg vil heller, men vi er da riktig så flinke likevel.

♡Jente 05.07.2013♡
Litt blir det jo. Mange som har hatt det travelt i helgen sikkert. Like greit kanskje så får jeg henge med over helgen når jeg har fri. Kanskje det blir mulig å nå 2000 denne mnd.

Har jobb annenhver helg så må skravle mest i ukedagene. Men er jo koselig når det er liv her.
Blir så irritert på folk som ikke bruker reflex. Har de glemt at det er mørkt ute ?
Det var en sak nå nettopp hvor en ung gutt på 23 som hadde kjørt på ei jente i fotovergangen ble frikjent fordi det var mørkt, styrtregnet og hun var kledd i sort uten refleks.

Rent idioti å gå ute i mørket uten refleks

Det var en sak nå nettopp hvor en ung gutt på 23 som hadde kjørt på ei jente i fotovergangen ble frikjent fordi det var mørkt, styrtregnet og hun var kledd i sort uten refleks.

Rent idioti å gå ute i mørket uten refleks
Ja der kan du se hvordan det kan gå. Er de jo heldige ender det med at de i det minste har livet i behold, men det trenger heller ikke være positivt. Syns synd på sjåførene som blir utsatt for å kjøre på å drepe noen :(

Back
Topp