Ja da skal vi nok få inn noen i allefallSupert, da er vi ihvertfall 2
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da skal vi nok få inn noen i allefallSupert, da er vi ihvertfall 2
TuMmY LoVe
Bruker reflexvest jeg. Bare i trass.Absolutt! Det finnes så mye stilige reflekser at det er kun latskap det går på!
TuMmY LoVe
Ja der kan du se hvordan det kan gå. Er de jo heldige ender det med at de i det minste har livet i behold, men det trenger heller ikke være positivt. Syns synd på sjåførene som blir utsatt for å kjøre på å drepe noen![]()
Ja da var den heldig, men kan jo knekke nakken å bli lam. Få alvorlige hodeskader å må leve resten av livet sitt slik.Personen her ble heldigvis ikke drept
Har akkurat vært i dusjen, skiftet laken og putevar.Sånn, da var vi ferdig på badet og godt plassert i senga. Ferdig pratet og lyset skal nå slukkes. Fortsatt 3 minutter igjen til klokken er 22... Fortsatt kategori tidlig.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
ÆsjDet pøsregnet på cup ogsaå dessverre
Det hørtes deilig ut. Tror jeg må finne sengen her også nåHar akkurat vært i dusjen, skiftet laken og putevar.
Gikk opp en liten tur for å hente iPad'en før jeg legger på dynetrekk.
Snart er jeg i seng også
Ja det gjorde jeg, regn er ikk enoe hindringÆsjFikk du med deg noe av den?
God nattDet hørtes deilig ut. Tror jeg må finne sengen her også nådere får ha god natt damer
![]()
Brrr. Jeg er en frozen pinn i regn om dagen. Og overopphetet inne.Ja det gjorde jeg, regn er ikk enoe hindring
NemligBorte bra, men hjemme best?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Natta!Titter innom bare for å si god natt! Lenge siden jeg har fått tid til å være her i mer enn 10 minutter, men det kommer
Fra mobil.
God morgen. Har du sovet godt?God morgen
Sent from my iPad using BV Forum
God morgen.God morgen
Sent from my iPad using BV Forum