Så utrolig praktisk daMin er på 12, ungen veier 9, fortsatt plass
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig praktisk daMin er på 12, ungen veier 9, fortsatt plass
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg var på 3 plass på ferdag kveld og lørdag morgen. Jeg har falt til 5. Fordi jeg ikke skravlet noe i går og bare vært innom i dag.
♡Jente 05.07.2013♡
Ja, hun var på vei inn i sta, men da hadde hun ikke på dress, så jeg måtte be hun rygge ut igjenSå utrolig praktisk da![]()
Vurderer det sammeVi har snakket om å legge oss tidlig i dag. Sånn skikkelig tidlig. Typ, gå på badet Kl 21...
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg var så dårlig form i går at jeg orket ikke tanken...Jeg har rett og slett ikke hatt tid, og det få gangene jeg har hatt litt tid så har det vært stille her
Da stemmer jeg for at vi gjør det.Vurderer det samme
Det pøsregnet på cup ogsaå dessverreHåper være er bedre hos deg enn her. Øsregn eller som 6 åringen sier. Fossregn![]()
Jeg var så dårlig form i går at jeg orket ikke tanken...
♡Jente 05.07.2013♡
Så bra at dere trives derHei igjen. Frøken fryd synes det er deilig med helg og sov ganske lenge på første sovingen sin. Vi fikk ryddet i mange esker og sortert litt ting og satt ut i boden. Vi har også gått tur i det nye nabolaget og vi liker oss godt her.
♡Jente 05.07.2013♡
Så flink du har værtEndelig ferdig med støvsuging og vasking
Har heldigvis ikke trapper her. 11 uker allerede, dette er jo supert!Her har det vært husarbeid som har stått på tapetet.
Kanskje litt for mye.
Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg har problemer med å reise meg og gå i trappen.
Syns det er litt for tidlig, er bare 11+0 i dag
Ja, det er en virkelig god følelse og trives i nabolaget. Så fort vi har pusset opp, blir det fint inne også.Så bra at dere trives der![]()
Her går det fort.Har heldigvis ikke trapper her. 11 uker allerede, dette er jo supert!
♡Jente 05.07.2013♡
Enda bedre!Her går det fort.
Bare 9 dager til neste UL
Det ønsker jeg meg om vi noen gang bygger husVi har vaskerom, med dør direkte ut i tillegg. Greit å la møkkete unger gå rett inn dit.
♡Jente 05.07.2013♡
Det er en viktig med en god følelse altsåJa, det er en virkelig god følelse og trives i nabolaget. Så fort vi har pusset opp, blir det fint inne også.
♡Jente 05.07.2013♡
Eller så kan dere kjøpe et hus som allerede har det. Vi har alt på en flate også. Hater trapper, så passer meg braaaaa!Det ønsker jeg meg om vi noen gang bygger hus
Eller så kan dere kjøpe et hus som allerede har det. Vi har alt på en flate også. Hater trapper, så passer meg braaaaa!
♡Jente 05.07.2013♡
Stjeler ganske så mange kvadrat, ja.Hadde ikke hatt noe i mot å ha alt på en flate, trapper stjeler plass..