Bortsett fra at jeg kan ha slettet mailen med fakturaen, så kunne jeg sikkert det, ja.Tror du kan logge inn på sidene deres , er sikkert ikk emange kronene det er snakk om.
Får se på saken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bortsett fra at jeg kan ha slettet mailen med fakturaen, så kunne jeg sikkert det, ja.Tror du kan logge inn på sidene deres , er sikkert ikk emange kronene det er snakk om.
Huff da, hørtes ikke godt utTrykka litt fort der.
Er nesten et under at jeg e da er våken.
Sovet lite, bekkenlåsning og 3 timers handletur med familien. Wohooo. !
God morgenGod morgen...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Var ikke det. Spent på når jeg står opp.Huff da, hørtes ikke godt ut
Driver å prater med eldste om arv.
At han er en blanding av mamma og pappa.
Fikk bare et lite problem med at vi er begge blonde, og han har ildrødt hår![]()
Goood morgenGod morgen...
♡Jente 05.07.2013♡
God morgenGod morgen...
♡Jente 05.07.2013♡
Haha sånn er det her og. Begge jentene er blonde, jeg er rødlig og mannen brun..Vi har et lignende problem. Jeg har brunt hår, bf har rødt hår og guttungen er blond![]()
Mange timer til kl er 15, men ja, kommer til å være utslitt! Det hadde ihvertfall jeg vært... Hvor lenge jobber du i dag?Goood morgen![]()
Nå er jeg igang med brødbakingen og rydding av resten av hus. + montering av skuffe under seng... hvordan klare alt før kl 15... huff... kommer til å være utslitt før jobb, men fri i morgen![]()
Du kan få den på nyttBortsett fra at jeg kan ha slettet mailen med fakturaen, så kunne jeg sikkert det, ja.
Får se på saken.
Hørtes ikke noe godt ut akkuratTrykka litt fort der.
Er nesten et under at jeg e da er våken.
Sovet lite, bekkenlåsning og 3 timers handletur med familien. Wohooo. !
God morgenGod morgen...
♡Jente 05.07.2013♡
Må ikke være helt utslitt før jobbGoood morgen
Nå er jeg igang med brødbakingen og rydding av resten av hus. + montering av skuffe under seng... hvordan klare alt før kl 15... huff... kommer til å være utslitt før jobb, men fri i morgen![]()
Fotballcup som er så gøyFotballcup i dag, men vi får se om jeg blir med. Denne krppen er ikke god...
Mannen har også blitt syk...
Det er kjempegøy, men ikke når man flyr på do hele tidenFotballcup som er så gøy)))
TuMmY LoVe
God morgenGod morgen jenter
Sent from my iPad using BV Forum
God morgen til deg ogGod morgen jenter
Sent from my iPad using BV Forum