Felles skravle 2015

Føler meg ikke bra i dag, så nå legger jeg meg. Oppdatering i dagboka. Natta alle..,

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Uff da.
Masse god bedring

JEg er nede i 74 mailer igjen

Snart kontroll! Deilig kontroll.

Ferdig

flott.

Da er mannen kommet opp igjen også.

Nei

vi sjekker absolutt ikke ofte nok, og egentlig bare ved lusevarsel, og en og annen gang når vi får det for oss, samt sånn der "felles luseaksjon" når vi er klar over den.

Men daglig? Ukentlig? Nope, slett ikke.

De har aldri hatt lus da, muligens hadde jeg vært mer påpasselig om vi hadde hatt det i hus noen gang.

Nei

vi sjekker absolutt ikke ofte nok, og egentlig bare ved lusevarsel, og en og annen gang når vi får det for oss, samt sånn der "felles luseaksjon" når vi er klar over den.

Men daglig? Ukentlig? Nope, slett ikke.

De har aldri hatt lus da, muligens hadde jeg vært mer påpasselig om vi hadde hatt det i hus noen gang.
Har sjekket to ganger denne uka, men bare pga at vi fikk vite at det går i bhg til frøkena nå.

Flink du er, har ikke ork til å starte på mine engang. 80 000 mail...

au!

Greia for meg er at jeg rett og slett ikke har fått til et fungerende sorteringssystem nå, og får en del maillister rett i innboksen som gjemmer viktige mail jeg gjerne skulle sett!

Har sjekket to ganger denne uka, men bare pga at vi fikk vite at det går i bhg til frøkena nå.

Ja, ved lusevarsel så lusesjekker vi ungene. Flere ganger påfølgende uke. Begge, selv med varsel bare fra en plass. Lusesjekker meg også, for jeg klør som besatt når jeg ser et slikt varsel. Mannen går for den enkle metoden, lus kan ikke leve i hår som er kortere enn en halv cm....

au!

Greia for meg er at jeg rett og slett ikke har fått til et fungerende sorteringssystem nå, og får en del maillister rett i innboksen som gjemmer viktige mail jeg gjerne skulle sett!
Au ja. Må vel begynne snart for ellers blir det jo bare verre.
Er sånn det er her også dessverre

Vi hadde lus for noen mnd siden, første gang poden hadde det. Grøss altså.!
Mange på skolen som har det uten at de sier fra dessverre, vi ga beskjed å fikk takk for at vi sa fra for det var de tmange som ikke gjorde

Vi hadde lus for noen mnd siden, første gang poden hadde det. Grøss altså.!
Mange på skolen som har det uten at de sier fra dessverre, vi ga beskjed å fikk takk for at vi sa fra for det var de tmange som ikke gjorde

Vi hadde det også for første gang for et par måneder siden.
Jeg og gutten ble angrepet, mannen og frøkna slapp unna.

Sa også i fra, og folk var nesten overrasket over det.

Har nesten blitt "panisk" etter det

Vi hadde det også for første gang for et par måneder siden.
Jeg og gutten ble angrepet, mannen og frøkna slapp unna.

Sa også i fra, og folk var nesten overrasket over det.

Har nesten blitt "panisk" etter det
Var sånn det var her også, man burde visst ikke si fra i følge enkelte..Poden hadde lus , jeg og mannne hadde egg. Jeg hadde minst av alle, hadde vel kun 2 egg

Var sånn det var her også, man burde visst ikke si fra i følge enkelte..Poden hadde lus , jeg og mannne hadde egg. Jeg hadde minst av alle, hadde vel kun 2 egg
Vi ble nå kvitt det, og jeg er fornøyd med det.
Var ikke flink til å sjekke før dette.
Fikk misstanke siden jeg syns gutten klødde seg så rart i hodet....

Au ja. Må vel begynne snart for ellers blir det jo bare verre.
Er sånn det er her også dessverre

Men er man for effektiv risikerer man å ha slettet mer enn man hadde tenkt.

OG at det var borte fra webmail også, ikke bare mailklienten.

Jadda, det var de gavesjekkene. Det var ikke mer enn 2*100 kr, men likevel, surt!

Back
Topp