Føler meg ikke bra i dag, så nå legger jeg meg. Oppdatering i dagboka. Natta alle..,
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Uff da.
Masse god bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler meg ikke bra i dag, så nå legger jeg meg. Oppdatering i dagboka. Natta alle..,
♡Jente 05.07.2013♡
Ser hangover 2 på tvn. Og strikkerHva gjør dere i kveld?
Jeg spiser og ser komiprisen
G<od bedringFøler meg ikke bra i dag, så nå legger jeg meg. Oppdatering i dagboka. Natta alle..,
♡Jente 05.07.2013♡
Flink du er, har ikke ork til å starte på mine engang. 80 000 mail...God bedring
Jeg sletter de siste 600 mailene mine
Ja, eller sorterer dem inn i en "ta vare på" mappe om jeg ikke vil slette dem
Aner ikke.Det har du vel klart nå?
TuMmY LoVe
Ikke hver uke nei, sjekker en gang i blantSjekker dere barna for lus i helgene? Og ellers i uka?
Har sjekket to ganger denne uka, men bare pga at vi fikk vite at det går i bhg til frøkena nå.Nei
vi sjekker absolutt ikke ofte nok, og egentlig bare ved lusevarsel, og en og annen gang når vi får det for oss, samt sånn der "felles luseaksjon" når vi er klar over den.
Men daglig? Ukentlig? Nope, slett ikke.
De har aldri hatt lus da, muligens hadde jeg vært mer påpasselig om vi hadde hatt det i hus noen gang.
Flink du er, har ikke ork til å starte på mine engang. 80 000 mail...
Har sjekket to ganger denne uka, men bare pga at vi fikk vite at det går i bhg til frøkena nå.
Au ja. Må vel begynne snart for ellers blir det jo bare verre.au!
Greia for meg er at jeg rett og slett ikke har fått til et fungerende sorteringssystem nå, og får en del maillister rett i innboksen som gjemmer viktige mail jeg gjerne skulle sett!
Jeg sjekker uten kam hver dag, og prøver å huske med kam en gang i ukenSjekker dere barna for lus i helgene? Og ellers i uka?
Vi hadde lus for noen mnd siden, første gang poden hadde det. Grøss altså.!
Mange på skolen som har det uten at de sier fra dessverre, vi ga beskjed å fikk takk for at vi sa fra for det var de tmange som ikke gjorde
Var sånn det var her også, man burde visst ikke si fra i følge enkelte..Poden hadde lus , jeg og mannne hadde egg. Jeg hadde minst av alle, hadde vel kun 2 eggVi hadde det også for første gang for et par måneder siden.
Jeg og gutten ble angrepet, mannen og frøkna slapp unna.
Sa også i fra, og folk var nesten overrasket over det.
Har nesten blitt "panisk" etter det
Vi ble nå kvitt det, og jeg er fornøyd med det.Var sånn det var her også, man burde visst ikke si fra i følge enkelte..Poden hadde lus , jeg og mannne hadde egg. Jeg hadde minst av alle, hadde vel kun 2 egg
Au ja. Må vel begynne snart for ellers blir det jo bare verre.
Er sånn det er her også dessverre