Felles skravle 2015

Men er man for effektiv risikerer man å ha slettet mer enn man hadde tenkt.

OG at det var borte fra webmail også, ikke bare mailklienten.

Jadda, det var de gavesjekkene. Det var ikke mer enn 2*100 kr, men likevel, surt!
Så kjedelig at du klarte å slette de.

Så kjedelig at du klarte å slette de.

Jeg slettet nok litt av hvert... Vel, om jeg ikke hadde ryddet hadde jeg aldri funnet det, Og da hadde jeg ikke funnet den regningen og fått den betalt bre 2 dager over forfall heller, hvilket er ille nok siden den kom fra klarna, så det er sikkert noe bøll der med renter og gebyrer og sånn

Jeg slettet nok litt av hvert... Vel, om jeg ikke hadde ryddet hadde jeg aldri funnet det, Og da hadde jeg ikke funnet den regningen og fått den betalt bre 2 dager over forfall heller, hvilket er ille nok siden den kom fra klarna, så det er sikkert noe bøll der med renter og gebyrer og sånn
Oh yes, klarna er kjappe på det...

Oh yes, klarna er kjappe på det...

Selvsagt, det er det de lever av. så jeg vet jo det. Og er forberedt pådet, men siden jeg ikke vet hvor mye så betalte jeg ikke mer enn det som sto på fakturaen. Så får det bare komme en til da. Eller, man skal kunne logge inn et sted?

Jeg betalte en to ganger en gang også. Da logga jeg inn et sted i alle fall.

Jeg er altså åpenbart en som roter med faktura fra Klarna. Jeg, som liksom tenker "er det muuuuuulig å bli så bak mål" når jeg ser "luksusfellen". Og som egentlig bør ha uklanderlig (økonomisk) vandel dersom jeg skal følge oppfordringen på jobb og søke autorisasjon. Da må man nemlig ha det. Tross alt, det er da det vi jobber med. (Jeg er regnskapsfører, men mangler noen eksamner innen bl.a skatterett for å kunne bli autorisert)

Sånn i tillegg til at noen av oss har et liv, mener jeg...

Selvsagt, det er det de lever av. så jeg vet jo det. Og er forberedt pådet, men siden jeg ikke vet hvor mye så betalte jeg ikke mer enn det som sto på fakturaen. Så får det bare komme en til da. Eller, man skal kunne logge inn et sted?

Jeg betalte en to ganger en gang også. Da logga jeg inn et sted i alle fall.

Jeg er altså åpenbart en som roter med faktura fra Klarna. Jeg, som liksom tenker "er det muuuuuulig å bli så bak mål" når jeg ser "luksusfellen". Og som egentlig bør ha uklanderlig (økonomisk) vandel dersom jeg skal følge oppfordringen på jobb og søke autorisasjon. Da må man nemlig ha det. Tross alt, det er da det vi jobber med. (Jeg er regnskapsfører, men mangler noen eksamner innen bl.a skatterett for å kunne bli autorisert)
Tror du kan logge inn på sidene deres , er sikkert ikk emange kronene det er snakk om.

Det har altså vært så hektiske dager. Og jeg er så trøtt og mageboeren har snudd døgnrytmen så nå har det vært søvnløse nettet. Bah..

Trykka litt fort der.
Er nesten et under at jeg e da er våken.
Sovet lite, bekkenlåsning og 3 timers handletur med familien. Wohooo. !

God morgen...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Back
Topp