Har ryddet stuen i dag. Så sier meg fornøyd med det. I morgen blir det brødbaking tenker jegBare å sette i gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ryddet stuen i dag. Så sier meg fornøyd med det. I morgen blir det brødbaking tenker jegBare å sette i gang![]()
Skulle ryddet og vasket litt her hjemme jeg også. I dag ble det bare vasking og bretting av klærHar ryddet stuen i dag. Så sier meg fornøyd med det. I morgen blir det brødbaking tenker jeg![]()
Da har du vært flinkHar ryddet stuen i dag. Så sier meg fornøyd med det. I morgen blir det brødbaking tenker jeg![]()
Skulle gjort det her også... men det får bli i morgen. . Orker ikke husarbeid i dag. Sliten etter jobbSkulle ryddet og vasket litt her hjemme jeg også. I dag ble det bare vasking og bretting av klær
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja så flink som jeg orker i dagDa har du vært flink![]()
Alltid topp 100. Ofte på disse ekstra også, i senere tid.ja du er vel alltid med i trekning du![]()
Ja, har mye på hjertet duAlltid topp 100. Ofte på disse ekstra også, i senere tid.
Ingen forlanger mer enn detJa så flink som jeg orker i dag![]()
Nei... heldigvis.. håper formen er på topp neste uke. Hater å være tett i nesa :/Ingen forlanger mer enn det![]()
he he, såpass jaVeldig mye.
Mye mer enn dere ser her...