Kan jo skrive mens du er på do?Nei, for søndag er jeg opptatt hele dagen.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo skrive mens du er på do?Nei, for søndag er jeg opptatt hele dagen.
Det er vel ingen som har tid til å henge her hele dagen, jeg får aldri vært innom på jobben i grunn.Jo hvis en ikke har tid til å være her hele dagen er det myeDet tar jo litt tid å skravle
![]()
Uten tvil!Jo hvis en ikke har tid til å være her hele dagen er det myeDet tar jo litt tid å skravle
![]()
Nei det skjønner jeg!Jo men jeg står ikke å ser på den når jeg er på fotballcup med poden + henger med venner
He he, kan ja men tror ikke jeg gjør det neiKan jo skrive mens du er på do?
♡Jente 05.07.2013♡
Nei. Men jeg måtte henge her mye forrige mnd for å sanke så mange innleggDet er vel ingen som har tid til å henge her hele dagen, jeg får aldri vært innom på jobben i grunn.
Helt enig.Liker bedre når det er 1800 ja!
Hehe, pyseHe he, kan ja men tror ikke jeg gjør det nei
Aha skjønnerNei. Men jeg måtte henge her mye forrige mnd for å sanke så mange innlegg![]()
He he , det kan jeg leve medHehe, pyse
♡Jente 05.07.2013♡
Aha skjønner
Enda godt det daHe he , det kan jeg leve med
Er jo på kveldstid det stort sett skravles mest ogsåOg det blir jo helst på ettermiddag kveldstid når jeg har jobba. Men var sm litt i august, så da ble det litt dagskravling også
Det skjer ikke denne mnd!
Eller nei forresten, jeg ble ordentlig lei megEnda godt det da
♡Jente 05.07.2013♡
Det var tidligNå tror jeg mannen kom. Men må vel legge meg nå hvis jeg skal greie å komme meg opp i halv 7 tiden i morgen :/
Er noen innom på dagtid i helgene også... Da er dem ikke på jobb... Jeg får nok ikke skravlet så mye på dagen i morgen. Da har vi familiedagEr jo på kveldstid det stort sett skravles mest også
Haha, særlig! Så lettlurt er ikke jegEller nei forresten, jeg ble ordentlig lei meg
Familiedag er kosEr noen innom på dagtid i helgene også... Da er dem ikke på jobb... Jeg får nok ikke skravlet så mye på dagen i morgen. Da har vi familiedag
♡Jente 05.07.2013♡
Ikke?Haha, særlig! Så lettlurt er ikke jeg
♡Jente 05.07.2013♡