Ja, det blir hyggelig, selv om det inkluderer noen gjøremål også.Familiedag er kos
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det blir hyggelig, selv om det inkluderer noen gjøremål også.Familiedag er kos
Skal litt mer til, gitt!Ikke?![]()
Jepp.. for tidlig...Det var tidlig
Sov godt og jeg er spent på hva som er lenge. Hehe75 innlegg i dag, 25 for lite, men nå er det lalletid.
Natta jenter.
I morgen tidlig skal det soves leeeeeeeenge
Godnatt, sov godtNå tror jeg mannen kom. Men må vel legge meg nå hvis jeg skal greie å komme meg opp i halv 7 tiden i morgen :/
Familiedag er koseligEr noen innom på dagtid i helgene også... Da er dem ikke på jobb... Jeg får nok ikke skravlet så mye på dagen i morgen. Da har vi familiedag
♡Jente 05.07.2013♡
Heldig du75 innlegg i dag, 25 for lite, men nå er det lalletid.
Natta jenter.
Sov godt og jeg er spent på hva som er lenge. Hehe
♡Jente 05.07.2013♡
Takk. Får se om man titter innom i røykpausene til de andre. Noe må jo en ikke røyker gjøreGodnatt, sov godtHa en fin dag i morgen!
Gøyere å gjøre gjøremål sammen uansettJa, det blir hyggelig, selv om det inkluderer noen gjøremål også.
♡Jente 05.07.2013♡
Hihi du får gjøre detTakk. Får se om man titter innom i røykpausene til de andre. Noe må jo en ikke røyker gjøre![]()
Ja, var jo ikke sammen dem forrige helg, så skal bli koselig denne helgen.Familiedag er koselig![]()
Skal litt mer til, gitt!
♡Jente 05.07.2013♡
natta75 innlegg i dag, 25 for lite, men nå er det lalletid.
Natta jenter.
Ja, var jo ikke sammen dem forrige helg, så skal bli koselig denne helgen.
♡Jente 05.07.2013♡
Nå må dere gi dereÅ så jeg som ar så grei mot deg
Hurra for detJippi, nå kom endelig hulerboermannen hjem.
♡Jente 05.07.2013♡
Var snilt at du kom med lader. Jeg har ikke vært slem. Bare litt morsomÅ så jeg som ar så grei mot deg