Felles skravle 2015

Disse juni-12 damene klarer jo alltid å komme på en av de første plassene, selv om dem ikke var der i starten av mnd. Skjønner ikke hvordan de skravler egentlig.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Det har jeg sett, de må skravle veldig mye mer enn oss.

Skal alle gå nå? Jeg som var flink til å gjøre litt husabeid før jeg kom innom for å skravle.

Jeg glemte å sjekke posten i går, og gjorde det på vei til bilen i morges.
Der lå et brev.
Skal på UL 16. september, det er det bare 11 dager til :)
Stakkars mannen som er bortreist da..

Veslejenta er 1 år og 2 mnd i dag.

♡Jente 05.07.2013♡

Skal alle gå nå? Jeg som var flink til å gjøre litt husabeid før jeg kom innom for å skravle.
Jeg har samlet sammen skittentøy i hele huset og satt på en stoooor maskin med mørke klær. Nå skal jeg inn på kontoret og sorterer babyklær og se hva jeg skal ta vare på og hva som kan kastes/ gis bort.

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg har samlet sammen skittentøy i hele huset og satt på en stoooor maskin med mørke klær. Nå skal jeg inn på kontoret og sorterer babyklær og se hva jeg skal ta vare på og hva som kan kastes/ gis bort.

♡Jente 05.07.2013♡
Flink du er:)

Enden på visa ble at jeg sto ti min i dusjen før jeg greide å gjøre noe :P holdt på å sovne stående, så jeg gikk og la meg en times tid. Våknet av alarmen nå, kjennes ut som om jeg kunne ha sovet til i morgen -.-

-Fra appen-

Enden på visa ble at jeg sto ti min i dusjen før jeg greide å gjøre noe :p holdt på å sovne stående, så jeg gikk og la meg en times tid. Våknet av alarmen nå, kjennes ut som om jeg kunne ha sovet til i morgen -.-

-Fra appen-
Da er vi to. Kasnkje eg burde ta meg en dusj for å se om jeg våkner før jobb

Da er vi to. Kasnkje eg burde ta meg en dusj for å se om jeg våkner før jobb
Høres lurt ut :) Jeg skulle egentlig etter planen dra nå halv elleve på butikken. Har ikke kommet meg opp av senga en gang. Er det mulig å være så forbanna trøtt??

-Fra appen-

Okei, opp og få på seg klær, også får jeg kjøpe meg en iskaffe og litt å spise på butikken, kanskje jeg våkner?

-Fra appen-

Back
Topp