Ja, det må jegHva er målet ditt? Du skal vel få over 2000?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det må jegHva er målet ditt? Du skal vel få over 2000?
♡Jente 05.07.2013♡
Det har jeg sett, de må skravle veldig mye mer enn oss.Disse juni-12 damene klarer jo alltid å komme på en av de første plassene, selv om dem ikke var der i starten av mnd. Skjønner ikke hvordan de skravler egentlig.
♡Jente 05.07.2013♡
Kos deg, snakkes neste ukeJa, nei jeg må prøve å gjøre noe halvfornuftig nå. Så jeg går i dusjen! Snakkes over helga, regner med jeg blir opptatt med bryllupet hele helga
-Fra appen-
Kos deg du ogsåNå går jeg faktisk. Kommer innom neste pause. Ææææ!!
♡Jente 05.07.2013♡
Vi har mange dager igjen å skravle påJa, det må jegmen det er jo 15 dager igjen
TuMmY LoVe
Det er ikk lenge til, synd mannen ikke får være medJeg glemte å sjekke posten i går, og gjorde det på vei til bilen i morges.
Der lå et brev.
Skal på UL 16. september, det er det bare 11 dager til
Stakkars mannen som er bortreist da..
Hvertfall på sluttenav mnd!Det har jeg sett, de må skravle veldig mye mer enn oss.
Jeg har samlet sammen skittentøy i hele huset og satt på en stoooor maskin med mørke klær. Nå skal jeg inn på kontoret og sorterer babyklær og se hva jeg skal ta vare på og hva som kan kastes/ gis bort.Skal alle gå nå? Jeg som var flink til å gjøre litt husabeid før jeg kom innom for å skravle.
Kjipt mannen er borte, men flott med ul da! Spennende.Jeg glemte å sjekke posten i går, og gjorde det på vei til bilen i morges.
Der lå et brev.
Skal på UL 16. september, det er det bare 11 dager til
Stakkars mannen som er bortreist da..
Ja, for da fyker de jo forbiHvertfall på sluttenav mnd!
♡Jente 05.07.2013♡
Flink du erJeg har samlet sammen skittentøy i hele huset og satt på en stoooor maskin med mørke klær. Nå skal jeg inn på kontoret og sorterer babyklær og se hva jeg skal ta vare på og hva som kan kastes/ gis bort.
♡Jente 05.07.2013♡
Skjønner ikke at de klarer jeg. De har jo rundt 400-500 innlegg de siste dagene! Er jo umulig...Ja, for da fyker de jo forbi
Ja, de var godeOoh nam!
-Fra appen-
Da er vi to. Kasnkje eg burde ta meg en dusj for å se om jeg våkner før jobbEnden på visa ble at jeg sto ti min i dusjen før jeg greide å gjøre noeholdt på å sovne stående, så jeg gikk og la meg en times tid. Våknet av alarmen nå, kjennes ut som om jeg kunne ha sovet til i morgen -.-
-Fra appen-
Høres lurt utDa er vi to. Kasnkje eg burde ta meg en dusj for å se om jeg våkner før jobb