Må jeg lære meg å strikke sokker da?Masse masse tippoldebarn, masse sokker å strikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jeg lære meg å strikke sokker da?Masse masse tippoldebarn, masse sokker å strikke
Det gjør nok ikke jeg, får se i morgen hvor mange jeg harJeg trur jeg rekker en oppdatering før jeg skal sove
Er det ikke obligatorisk at gamlinger skal gjøre det da?Må jeg lære meg å strikke sokker da?
Er ikke Sara her da?Det der hadde jeg allerede glemt at hun skulle bli mint på![]()
Flink du er som husker detSARA. Husk og ta opp ønskebarn 22.30
♡ Februar 2015 ♡
Du ligger jo ganske i rute uansett såDet gjør nok ikke jeg, får se i morgen hvor mange jeg har
Det er braHar for mye hjerne til og bli med sånt sirkus
♡ Februar 2015 ♡
Hihi, vi kan jo late som hvertfallTenk deg, når du har snakkes så har de bare måpet for de har ikke skjønt hva du har sagt![]()
Jo hun var detEr ikke Sara her da?
♡ Februar 2015 ♡
Hmm det er vel kanskje det.Er det ikke obligatorisk at gamlinger skal gjøre det da?
Må leve i trua vettuHihi, vi kan jo late som hvertfall
♡ Februar 2015 ♡
Og endelig når jeg husker det så går hunJo hun var det
Det gjør jeg,men alltid spennende å se fra gang til gang hvor mye man har skravletDu ligger jo ganske i rute uansett så![]()
HahahHehehe... Nå kom det fra andre sida av sofaen: "Du er jaggu meg så full av hormoner atte.. Du glemmer jo alt". Jeg spurte han hva han skullr gjøre på jobb i morra, og 5min senere måtte jeg spørre han på nytt, for det gikk inn det ene øret og ut det andre...
Skrevet i avslappet stilling
Kan vi bli glemske av hormoner?Hehehe... Nå kom det fra andre sida av sofaen: "Du er jaggu meg så full av hormoner atte.. Du glemmer jo alt". Jeg spurte han hva han skullr gjøre på jobb i morra, og 5min senere måtte jeg spørre han på nytt, for det gikk inn det ene øret og ut det andre...
Men du har jo sagt ifra nåOg endelig når jeg husker det så går hun
♡ Februar 2015 ♡
Enig i det da, jeg har vært lite aktiv idagDet gjør jeg,men alltid spennende å se fra gang til gang hvor mye man har skravlet
Hahahviktig å skylde på hormonene!
Så spennende! Krysser fingrene for deg!Jaaa! Men jeg har visst vært litt troll de siste dagene. Så nå mangler vi bare testen som viser at jeg har grunn til det3 dager igjen!