Jepp, da tar jeg kveldenOh da håper jeg at jeg er imål
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, da tar jeg kveldenOh da håper jeg at jeg er imål
Kan aldri sove på dagen uansett jegJeg sovna så tidlig at det går bra, værre om jeg hadde sovnet nå!
TuMmY LoVe
Nesten 700 tror jegMange har du nå da?
TuMmY LoVe
Hihi, måtte jo ha det jeg ogStemmer det ja ,for meg så![]()
Kl 19?Jepp, da tar jeg kvelden
TuMmY LoVe
Ha ha ja du måtte vel det du ;9 Skravler mer enn meg i dag du daHihi, måtte jo ha det jeg og
TuMmY LoVe
Kunne ikke det før jeg heller, men nå orker ikke kroppen noen ting..Kan aldri sove på dagen uansett jeg
mangla noen innlegg, men har ikke skravlet så mye etter detDet hadde du vel i sted og??
TuMmY LoVe
Tusen takk.Hver 4 time
TuMmY LoVe
Du er jo gravid så da er det jo lov å være trøtt og slitenKunne ikke det før jeg heller, men nå orker ikke kroppen noen ting..
TuMmY LoVe
Tviler, er noen igjen til 700Ha ha ja du måtte vel det du ;9 Skravler mer enn meg i dag du da
Joa, men å være SÅ sliten er ubehagelig..Du er jo gravid så da er det jo lov å være trøtt og sliten
Ah oki, får skravle litt mer jeg da så jeg havner foran degJepp, da tar jeg kvelden
TuMmY LoVe
Mener det er 19:55Tusen takk.
Det er det ikke lenge til
Du lå jo 40 foran meg tidligere i dag, tviler på jeg har tatt deg igjenAh oki, får skravle litt mer jeg da så jeg havner foran deg![]()
Tviler, er noen igjen til 700
TuMmY LoVe[/quot
Hvor mange da?
Vi får se da på neste oppdateringDu lå jo 40 foran meg tidligere i dag, tviler på jeg har tatt deg igjen
TuMmY LoVe
Skjønner detJoa, men å være SÅ sliten er ubehagelig..
TuMmY LoVe