Du får kose deg, men ikke ta med deg for mange, jeg trenger noen å prate medJa, herfra så
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får kose deg, men ikke ta med deg for mange, jeg trenger noen å prate medJa, herfra så
TuMmY LoVe
Like spennende hver gangVi får se da på neste oppdatering![]()
Forrige oppdatering var 15:53:39Mener det er 19:55
TuMmY LoVe
Hehe, du skal få beholde alle herDu får kose deg, men ikke ta med deg for mange, jeg trenger noen å prate med
Da er det 19:53Forrige oppdatering var 15:53:39
Dere blir nok ferdig lenge før megLike spennende hver ganghadde vært greit å blitt fort ferdig med 2000, så kunne man "slappet" av resten av mnd
TuMmY LoVe
Det er jeg enig i . Jeg har akkurat 700 nå om jeg har regnet riktigLike spennende hver ganghadde vært greit å blitt fort ferdig med 2000, så kunne man "slappet" av resten av mnd
TuMmY LoVe
Er sikkert noen her innom i løpet av kveldenDu får kose deg, men ikke ta med deg for mange, jeg trenger noen å prate med
Da kan du bare stoppe opp littDet er jeg enig i . Jeg har akkurat 700 nå om jeg har regnet riktig
Bare å skravle i vei så kommer det brått masse innleggDere blir nok ferdig lenge før meg![]()
Da kan du bare stoppe opp littså jeg kan ta deg igjen
TuMmY LoVe
Ha ha haDa kan du bare stoppe opp littså jeg kan ta deg igjen
TuMmY LoVe
Jo ved neste oppdatering, må bare være sikker på å ha 700Skulle ikke du forlate oss snart?
Ja akkurat sånn er detBare å skravle i vei så kommer det brått masse innlegg
TuMmY LoVe
Jeg hørte sarkasmer i latteren gjennom mobilenHa ha ha
Ikke akkurat neiDet er ikke noe hokus pokus
TuMmY LoVe
Bare å skravle i vei så kommer det brått masse innlegg
TuMmY LoVe
Det er det når man jobber fult itilleggDet er ikke noe hokus pokus
TuMmY LoVe