Mannen her er ikke hjemme før i morgenSkal også rydde på kjøkkenet etter hvert.
Mannen lagde middag i dag (som han ikke pleier), så da må jeg ta kjøkkenet
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen her er ikke hjemme før i morgenSkal også rydde på kjøkkenet etter hvert.
Nå er jeg også innom en turEr det kun meg her nå?
TuMmY LoVe
Jeg ble sur en dag her, hadde lagd middag til alle, og sparte det beste (som jentene ikke liker) til kvelden. Da hadde mannen kastet det siden det stod på kjøkkenbenken!!Der var fiskepinnene inntatt. Fire usle fiskepinner var alt jeg fikkTrodde mannen skjønte at jeg måtte ha mer enn det.
Mannen tar nok kjøkkenet her, som vanlig. Jeg lager jo middag.Skal også rydde på kjøkkenet etter hvert.
Der var fiskepinnene inntatt. Fire usle fiskepinner var alt jeg fikkTrodde mannen skjønte at jeg måtte ha mer enn det.
Ååh, det må ha vært frustrerende! Jeg måtte nok ha trekt pusten både en og to ganger før jeg hadde snakket med ham!Jeg ble sur en dag her, hadde lagd middag til alle, og sparte det beste (som jentene ikke liker) til kvelden. Da hadde mannen kastet det siden det stod på kjøkkenbenken!!
TuMmY LoVe
Slitsomt å være då sliten, blir helt ødelagtMannen tar nok kjøkkenet her, som vanlig. Jeg lager jo middag.
Burde tatt det, men akkurat nå er jeg for lat. Orker ikke egentlig lage kveldsmat heller, men kan jo ikke bare legge meg nå, ungene må i seng først. Og så skal jeg jobbe...
fra app
Det gjorde jeg ikke, og jeg tror han aldri tørr å røre mat som han ikke vet om skal kastes eller ikkeÅåh, det må ha vært frustrerende! Jeg måtte nok ha trekt pusten både en og to ganger før jeg hadde snakket med ham!
Haha, var vel kanskje nettopp derfor meg måtte ha trekt pusten og prøvd å roe meg førstDet gjorde jeg ikke, og jeg tror han aldri tørr å røre mat som han ikke vet om skal kastes eller ikkeuff, jeg ble kjempe sint, så ba pent om unnskyldning etterpå- ikke lett å forstå alt for de heller
TuMmY LoVe
Der og da var det verdens undergang! Nå ser jeg jo hvilken filleting det varHaha, var vel kanskje nettopp derfor meg måtte ha trekt pusten og prøvd å roe meg førstRart hvor sinna man kan bli for filleting!
Jippi, bare 33 igjen?Jippi, halvveis til dagens mål![]()
Nei du har 100 hver dag duJippi, bare 33 igjen?
TuMmY LoVe
Nå som jeg er tilbake i jobb igjen har jeg ikke sjans til å få 2000 innlegg, men jeg skal heie dere andre fremJippi, halvveis til dagens mål![]()
Jippi, bare 33 igjen?
TuMmY LoVe
Jobber jeg ogsåNå som jeg er tilbake i jobb igjen har jeg ikke sjans til å få 2000 innlegg, men jeg skal heie dere andre frem![]()
Jeg og, men tar ett raid innimellomJobber jeg også
Jepp det stemmerIkke for meg.
Jeg har akkurat 100 hver dag.
Det gir meg så fine runde tall på oppdateringen tidlig om morgenen
Den viste 300 i morges.
200 i går morges, og 100 morgenen før det
Jepp det stemmerda har du 3000 innlegg når sept er ferdig
TuMmY LoVe
Har 16 igjen til dagens mål - satt av KenguJepp det stemmerda har du 3000 innlegg når sept er ferdig
TuMmY LoVe