De to første var lette synes jeg, nå har jeg fått alt jeg ikke fikk da...Syns det blir verre og verre for hver gang...
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De to første var lette synes jeg, nå har jeg fått alt jeg ikke fikk da...Syns det blir verre og verre for hver gang...
Ta deg en lur, det gjorde jeg og det var deiligPoden har fått besøk av to kompiser, manne lager mat og jeg sløver. Er så utrolig trøtt
Poden har fått besøk av to kompiser, manne lager mat og jeg sløver. Er så utrolig trøtt
Morsomt å se hvor effektive mødre er innimellomSånn, da er bordet ryddet og leksene gjort. Oppvasken er ikke tatt da, men nå tar jeg en dusj mens ungene ser barne-tv.
fra app
Morsomt å se hvor effektive mødre er innimellom
TuMmY LoVe
Hvor gammel er henne da, og hva gjør hun?Dersom lille frøkna fortsetter slik som hun gjør nå, kommer vi til å ha en som blir veldig sjalu på babyen![]()
Haha, jeg er ikke så flink selv hellerBare ikke se på meg, da kommer du til å bli skuffet
Hun er 2,5 år og er skikkelig mamma-dalt.Hvor gammel er henne da, og hva gjør hun?
TuMmY LoVe
Blir nok bedre. Vi har 2,5 år mellom våre jenter, og den sjalusien gikk fort bort når hu eldste fikk lov å hjelpe til med babyenHun er 2,5 år og er skikkelig mamma-dalt.
Kommer krypende opp på fanget mitt, og setter seg i armkroken hele tiden
Er litt av og på.Er det kun meg her nå?
TuMmY LoVe
Jeg slyer meg på senga etter dusjen, og nyter litt ro. Snart opp og lage kveldsmat til ungene, og jage dem på badet, men ikke før sju, så lenge de leker fint (eller, tror minst en ser tv) så kan de holde på, tenker jeg...Er det kun meg her nå?
TuMmY LoVe
Venter på at barnetv er ferdig, så jeg kan legge unga, så blir det rydding på kjøkken og peisestua før jeg slenger meg på sofaenEr litt av og på.
Hva holder du på med nå i ettermiddag?
Ja da kan de bare holde på, deilig det når de ikke holder på å drepe hverandreJeg slyer meg på senga etter dusjen, og nyter litt ro. Snart opp og lage kveldsmat til ungene, og jage dem på badet, men ikke før sju, så lenge de leker fint (eller, tror minst en ser tv) så kan de holde på, tenker jeg...
fra app
Skal også rydde på kjøkkenet etter hvert.Venter på at barnetv er ferdig, så jeg kan legge unga, så blir det rydding på kjøkken og peisestua før jeg slenger meg på sofaen
TuMmY LoVe
Ja da kan de bare holde på, deilig det når de ikke holder på å drepe hverandre
TuMmY LoVe