Klart man ikke kan være syk på bursdagen sin.Så koselig å se at dere er herhva er planene i dag? I dag skal jeg bli frisk. Nekter å være syk på bursdagen min
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jeg skal snart på posten , så på jobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart man ikke kan være syk på bursdagen sin.Så koselig å se at dere er herhva er planene i dag? I dag skal jeg bli frisk. Nekter å være syk på bursdagen min
Det ble hjemmebakte rundstykker og appelsinmarmeladeHva skal du spise til lunsj? Godt å gå en tur![]()
Jeg nettopp inntatt frokosten, toast
Så nå skal keg rydde kjøkken, får besøk av ei venninne
Nei... ikke jeg heller, men noe skal vi vel finne på. Noen som ser vikings?Har ikke så mye å skravle om i dag
Det er derfor jeg må bli frisk i dag så jeg blir bra til i morgenKlart man ikke kan være syk på bursdagen sin.
Jeg skal snart på posten , så på jobb.
Vurderer omelett herDet ble hjemmebakte rundstykker og appelsinmarmelade![]()
Så koselig med besøk
♡ Februar 2015 ♡
Hjemmebakt er så godtDet ble hjemmebakte rundstykker og appelsinmarmelade![]()
Så koselig med besøk
♡ Februar 2015 ♡
Nei, hva er det?Nei... ikke jeg heller, men noe skal vi vel finne på. Noen som ser vikings?
Ja jeg gjørNei... ikke jeg heller, men noe skal vi vel finne på. Noen som ser vikings?
God planDet er derfor jeg må bli frisk i dag så jeg blir bra til i morgen
Omelett er godt, med skinke og paprikaVurderer omelett her
Åå hjemmelagde rundstykker er godtDet ble hjemmebakte rundstykker og appelsinmarmelade
Så koselig med besøk
♡ Februar 2015 ♡
Det er en serie som går på tv2zebra. Sesong 2 startet på tirsdagNei, hva er det?
Sesong 2 begynte på tirsdagJa jeg gjørventer på nesste sesong!
Sett ferdig sesong 2 jeg ^^ ser det på HBO NordicDet er en serie som går på tv2zebra. Sesong 2 startet på tirsdaghandler om vikinger
Ja kjempe godt. Bruker tomater istede for paprika jegOmelett er godt, med skinke og paprika![]()
Må jo da tilføye at det er min baker onkel som har bakt så de er ekstra gode <3Hjemmebakt er så godt![]()
Ah okai, ikke noe for meg daDet er en serie som går på tv2zebra. Sesong 2 startet på tirsdaghandler om vikinger
Det har jeg ikke prøvdJa kjempe godt. Bruker tomater istede for paprika jeg
Tror ikke jeg har den kanalenSett ferdig sesong 2 jeg ^^ ser det på HBO Nordic