Da ser du etterhvert hva du gidder.Mange uker igjen ja, men om jeg slutter å skravle ei uke før mnd er over, bør jeg ligge over snittet om jeg skal i mål. Men vet ikke om jeg gidder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ser du etterhvert hva du gidder.Mange uker igjen ja, men om jeg slutter å skravle ei uke før mnd er over, bør jeg ligge over snittet om jeg skal i mål. Men vet ikke om jeg gidder.
Det må viDa må vi bare vente da
Du må ikkeMå aktivere det der quote-greiene altså?
Det er bare det at jeg quotes jo ca hver gang jeg skriver noe, det blir så sykt mange varsel av slikt i en tråd som dette... Så det får jeg ike med meg alt av
Ca hver 4 time tror jegHvor ofte oppdateres det?
♡Overgangen feb/mars♡
Da ser du etterhvert hva du gidder.
Du må ikke
På appen har jeg varsel men kommer ikke opp noe uten at jeg fysisk må inn på påminnelser
Smart det i grunnJepp, det er akkurat det jeg gjør
Bare skravle som jeg lyster, også ser jeg når måneden drar seg mot slutten, hvor nært jeg da er, om jeg gidder eller ei.
Det er vi, håper virkelig vi får det altsåGode på å vente da, i det minste![]()
Smart det i grunn![]()
Nettopp, men om man går glipp av noe får man heller spørre eller bare si det en gang tilTre varsel på et blunk, så jeg får neppe lettere med meg quote på den måten, gitt...
Det er vi, håper virkelig vi får det altså
Nettopp, men om man går glipp av noe får man heller spørre eller bare si det en gang tildu spurte jo nå og fikk svar
![]()
Var Kl 20... Er vel onsdag og fredag om jeg ikke tar helt feil.Å, er det idol i dag??
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
*rekke opp hånda* Vi skulle inn på fertilitetsklinkken! Plutselig satt jeg der med positiv test!Hørt mange som blir gravid når de "gir opp"
♡Overgangen feb/mars♡
Pinnekjøtt?Ja, men vi finner en løsning om vi ikke får det også
for juleforberedelsestråd må vi ha
Jeg venter jo nesten bare på at mamma skal ringe og diskutere kjøp av lam...
Da trenger du ikke være med neiJeg HAR jo i tilegg den veska der, i svart. Det er jo sånnsett måte på hvor mye jeg trenger en til...
Sammd herDu må ikke
På appen har jeg varsel men kommer ikke opp noe uten at jeg fysisk må inn på påminnelser
Klart vi må ha det, noe annet er tullete.De leste forum jeg har væt på har et sted for høytidsdiskusjpner, så jeg synes de burde få det her ogsåJa, men vi finner en løsning om vi ikke får det også
for juleforberedelsestråd må vi ha
Jeg venter jo nesten bare på at mamma skal ringe og diskutere kjøp av lam...
Det skal vi haPinnekjøtt?
♡Overgangen feb/mars♡