Felles skravle 2015

Ja er jo audition rundene som er gøy:D

♡Overgangen feb/mars♡
Enig! Er egentlig litt lei av å berre sjå flinke folk synge, så dett ofte ut når idol kjem til dei direktesendingane og slikt. For då blir alle sånn ok + eller gode. Ingen utdritning:p

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Oppdatering kl 20:55

Prøver meg på denne oppdateringen jeg, så får vi se hvordan dette går. bare ta over om noen vil :p
Om noen mangler får dere si ifra

1. Lovebelly: 604
2. Kengu: 556
3. Chihaya: 386
4. Liisjja: 381
6. Mars2015: 315
7. To små og en i magen: 292
8. FruJohnsen: 291
11. Huleboer: 239
12. Drømmenskalblivirkelig: 229
16. Sara: 184
18. Molly: 163
21. Twinkle: 139
25. Lanterne: 119
27. Ninhursag: 116
40. Trinbeth: 83
59. Lykkeliten_86: 56
65. Epleskrott: 54

De 14 første har nådd målet for i dag: 200
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Nr 100 har 36 innlegg.

Jeg er hvertfall på topp100 :D

kommer ønskebarn i reprise, noen som vet?

Kunne tenke meg å få sett det! (Skal prøve å huske opptak av resten)

Yay, oppover på lista:-D

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

kommer ønskebarn i reprise, noen som vet?

Kunne tenke meg å få sett det! (Skal prøve å huske opptak av resten)
Gå på tvnorge sine nettsider, kanskje det står noe om repise der :) Eller kanskje du kan se det på nett?

Så stille og rolig det var her inne i kveld da. Har alle lagt seg?
Ser på TV3;) nå er di nok straks forbi meg på lista ;) vi får motivere hverandre litt på topp så vi klarer målet :) du må gjerne få 1 plassen ;)

TuMmY LoVe

Gå på tvnorge sine nettsider, kanskje det står noe om repise der :) Eller kanskje du kan se det på nett?

Kan betale for å sett det på nett, men jeg fant ut at det ser ut til å gå i reprise i mrogen 2230, så når mannen er ferdig med tv'n skal jeg sette på opptak.

(Ja, minn meg GJERNE på det i morgen, for det er fare for at jeg legger meg før han er ferdig...)

Ser på TV3;) nå er di nok straks forbi meg på lista ;) vi får motivere hverandre litt på topp så vi klarer målet :) du må gjerne få 1 plassen ;)

TuMmY LoVe
Trenger ikke 1.plassen, vil bare ikke falle langt ned igjen så da er det greit å holde følge med deg,)

Kan betale for å sett det på nett, men jeg fant ut at det ser ut til å gå i reprise i mrogen 2230, så når mannen er ferdig med tv'n skal jeg sette på opptak.

(Ja, minn meg GJERNE på det i morgen, for det er fare for at jeg legger meg før han er ferdig...)
Da skal jeg prøve og minne deg på det :D

Back
Topp