Innimellom såSmarting altså![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innimellom såSmarting altså![]()
![]()
Ja er jo audition rundene som er gøyHehe, eg fekk ikkje med meg at eg låg 12 sider bak på praten her...får ty til tv2 sumo då. Elskar å sjå folk drite seg ut
![]()
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Enig! Er egentlig litt lei av å berre sjå flinke folk synge, så dett ofte ut når idol kjem til dei direktesendingane og slikt. For då blir alle sånn ok + eller gode. Ingen utdritningJa er jo audition rundene som er gøy
♡Overgangen feb/mars♡
Her måtte mannen se landskamp på dataen![]()
Sånn å forståHan jobber på jobbpc mens kampen står på.
Jeg jobbet på min jobbpc inntil jeg tok den private for skravling
Ganske langt opp ogsåJeg er hvertfall på topp100![]()
Gå på tvnorge sine nettsider, kanskje det står noe om repise derkommer ønskebarn i reprise, noen som vet?
Kunne tenke meg å få sett det! (Skal prøve å huske opptak av resten)
Ser på TV3Så stille og rolig det var her inne i kveld da. Har alle lagt seg?
Gå på tvnorge sine nettsider, kanskje det står noe om repise derEller kanskje du kan se det på nett?
Trenger ikke 1.plassen, vil bare ikke falle langt ned igjen så da er det greit å holde følge med deg,)Ser på TV3nå er di nok straks forbi meg på lista
vi får motivere hverandre litt på topp så vi klarer målet
du må gjerne få 1 plassen
TuMmY LoVe
Da skal jeg prøve og minne deg på detKan betale for å sett det på nett, men jeg fant ut at det ser ut til å gå i reprise i mrogen 2230, så når mannen er ferdig med tv'n skal jeg sette på opptak.
(Ja, minn meg GJERNE på det i morgen, for det er fare for at jeg legger meg før han er ferdig...)
Hurra for detYay, oppover på lista:-D
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Var fin serie, anbefales <3kommer ønskebarn i reprise, noen som vet?
Kunne tenke meg å få sett det! (Skal prøve å huske opptak av resten)