Felles skravle 2015

Åh her er det Idol, tar opp Ønskebarn da, så får vi se om jeg ser det etterpå :)

-Fra appen-

Den var tøff å se!

TuMmY LoVe

Den er veldig tøff, og veldig sterk..
Fikk den tilsendt den etter vår tredje MA....

For å være helt ærlig så har jeg fremdeles store problemer med å se den fordi jeg gråter så mye av den at jeg ikke klarer å se noe som helst

Så utrolig tøft det må være å ikke få barna man ønsker altså
Helt forferdelig! Vi prøvde i 1 1/2 år med første, andre ble bare til ;) mens tredje nå, så har vi prøvd i nesten 2 år. Trodde aldri vi ville få 3 barn når vi slet så med 1..

TuMmY LoVe

Helt forferdelig! Vi prøvde i 1 1/2 år med første, andre ble bare til ;) mens tredje nå, så har vi prøvd i nesten 2 år. Trodde aldri vi ville få 3 barn når vi slet så med 1..

TuMmY LoVe
Vi har jo bare han ene, 3 år tok det før eg ble gravid. Nå har vi prøvd siden 2009 på andremann..

TuMmY LoVe
Vi har jo bare han ene, 3 år tok det før eg ble gravid. Nå har vi prøvd siden 2009 på andremann..

TuMmY LoVe

Her gikk først greit, litt over et år, ikke mistet.
Andre 2,5 år og 3 MA..
Denne et år 1 MA og 1 SA

Mye frustrasjon.
Spesielt mens vi prøvde på frøkna

Det er frustrerende. Vi sluttet å prøve, jeg sluttet å røyke, og vips så ble jeg gravid på ferien i sommer ;)

TuMmY LoVe

Back
Topp