Samme herJeg kjente allerede i introen til Ønskebarn at her blir det tårer i løpet av kvelden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herJeg kjente allerede i introen til Ønskebarn at her blir det tårer i løpet av kvelden!
Jeg trodde først han snakket med sin mor, så ble litt satt ut!
TuMmY LoVe
Joa, men når man ikke skal drikke så mye cola så later vi som om det er jukse colaCola betyr av den er laget av en spesiell plante, og det er ekte nok cola uavhengig om den heter Coca, Pepsi eller FirstPrise
Når han sa: du skal bli mamma! Da kom tårene for fullt!!Jeg skjønte ikke helt hvem han pratet med før han sa det*snufser høyt*
Når han sa: du skal bli mamma! Da kom tårene for fullt!!
TuMmY LoVe
Den var tøff å se!
TuMmY LoVe
Ja det var sterkt!Den er veldig tøff, og veldig sterk..
Fikk den tilsendt den etter vår tredje MA....
For å være helt ærlig så har jeg fremdeles store problemer med å se den fordi jeg gråter så mye av den at jeg ikke klarer å se noe som helst
Helt forferdelig! Vi prøvde i 1 1/2 år med første, andre ble bare tilSå utrolig tøft det må være å ikke få barna man ønsker altså
Vi har jo bare han ene, 3 år tok det før eg ble gravid. Nå har vi prøvd siden 2009 på andremann..Helt forferdelig! Vi prøvde i 1 1/2 år med første, andre ble bare tilmens tredje nå, så har vi prøvd i nesten 2 år. Trodde aldri vi ville få 3 barn når vi slet så med 1..
TuMmY LoVe
Vi har jo bare han ene, 3 år tok det før eg ble gravid. Nå har vi prøvd siden 2009 på andremann..Helt forferdelig! Vi prøvde i 1 1/2 år med første, andre ble bare tilmens tredje nå, så har vi prøvd i nesten 2 år. Trodde aldri vi ville få 3 barn når vi slet så med 1..
TuMmY LoVe
Helt forferdelig! Vi prøvde i 1 1/2 år med første, andre ble bare tilmens tredje nå, så har vi prøvd i nesten 2 år. Trodde aldri vi ville få 3 barn når vi slet så med 1..
TuMmY LoVe
Det er frustrerende. Vi sluttet å prøve, jeg sluttet å røyke, og vips så ble jeg gravid på ferien i sommerVi har jo bare han ene, 3 år tok det før eg ble gravid. Nå har vi prøvd siden 2009 på andremann..
Hørtes fryktelig lett ut, men er jo jo ikke detDet er frustrerende. Vi sluttet å prøve, jeg sluttet å røyke, og vips så ble jeg gravid på ferien i sommer
TuMmY LoVe
Nei nei, absolutt ikke.Hørtes fryktelig lett ut, men er jo jo ikke det![]()
Hørt mange som blir gravid når de "gir opp"Det er frustrerende. Vi sluttet å prøve, jeg sluttet å røyke, og vips så ble jeg gravid på ferien i sommer
TuMmY LoVe