Det blir jeg ikke hvertfall, det er sikkert og visstHvis du fortsetter i dette tempoet er du ferdig i ca 10 sept.vi har kun sept i dag
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir jeg ikke hvertfall, det er sikkert og visstHvis du fortsetter i dette tempoet er du ferdig i ca 10 sept.vi har kun sept i dag
Hehe... men det blir i allefall tidsnok skal du seDet blir jeg ikke hvertfall, det er sikkert og visst
Ingen hast for min del, er greit om det er siste dagen egentlig.Hehe... men det blir i allefall tidsnok skal du se
Nei. Det er jo greit å komme litt frempåIngen hast for min del, er greit om det er siste dagen egentlig.
Det er det helt klart.Nei. Det er jo greit å komme litt frempå
Ikke orket noe særlig i dag, du har nok dratt langt ifra du nåJa bare bittelitt, ikke så mye![]()
Vi har også fått i oss mat, vært ute å hjulpet mannen å rydde bort ett par tre fra hagen. Og nå sitter vi inne med og ser barnetv.Jeg er god og mett eller middagen, og sløver i sofaen
Eldste er ute på trampolinen.
Yngste hjelper pappaen med å lete etter den gamle iPad'n.
Litt skravletid nå
Spørs om det blir sånn resten av mnd da.
Vi har også fått i oss mat, vært ute å hjulpet mannen å rydde bort ett par tre fra hagen. Og nå sitter vi inne med og ser barnetv.
Og fortsetter du å glemme at du ikke deltar kan det jo hende du blir en stelleveske rikereMitt hode fungerer også slik
Men jeg godtar 201 og jobber mot det.
Eller... nei, jeg deltar jo ikke,var sant...
JeppDinosaurtooooooget..
Hva hadde dere til middag?
Her ble det rett og slett rundstykker med egg og deilig pålegg. Orka ikke lage middag i dag, mannen er borteJeppvulkaaaaner
vi hadde fiskebøller i hvitsaus
Hehe, her fikk unga brødskiver, de ville ha det til middagDinosaurtooooooget..
Hva hadde dere til middag?
Nudler er godtHehe, her fikk unga brødskiver, de ville ha det til middagog jeg tok litt nudler
gidder ikke lage middag bare til meg , gubben borte
TuMmY LoVe
Ja når mannen er borte blir det slik her ogsåHer ble det rett og slett rundstykker med egg og deilig pålegg. Orka ikke lage middag i dag, mannen er borte![]()
Nudler er godtVelger også då innimellom om mannen er borte.
Jeg synes det er veldig godt egentligNudler er godtVelger også då innimellom om mannen er borte.
Ja når mannen er borte blir det slik her også
Jeg synes det er veldig godt egentligbedre enn pasta, også kjempebillig!
TuMmY LoVe