Felles skravle 2015

Ha ha det er jo ps4! Jeg går og håper i all hemmelighet at vår ryker så vi må kjøpe ny :P Vi ser jo netflix på den, bruker den nesten daglig! Jeg vil ha ps4, men det er så mange tusen å ut med nå! Satser på nyttårssalg :D

-Fra appen-
Tror neppe han vil vente til nyttår. Vi har så mye annet å bruke penger på nå. Og når han kjøper ny, så blir det alltid så mye spilling. Det er jo såååå kjedelig.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

yey pakker i posten, en bukse fra ebay som var liten for poden å to hentelapper, vel og merke julegave til poden noe av det også men gøy med pakker likevel
Pakke er gøy ja! :D Fikk fra ebay igår! Og mimmis.no! :D Bleiebøtte og refils :P

-Fra appen-

Tror nette han vil vente til nyttår. Vi har så mye annet å bruke penger på nå. Og når han kjøper ny, så blir det alltid så mye spilling. Det er jo såååå kjedelig.

♡Jente 05.07.2013♡
Tihi skjønner det, når du interesserer deg nada for det :P

-Fra appen-

Tihi skjønner det, når du interesserer deg nada for det :P

-Fra appen-
Jeg har jo prøvd å være med, men jeg synes det er kjedelig. Jeg har sagt jeg kan bli med å spille hvis vi kan spille super Mario 1... Men det har vi ikke...

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg sjekker fra telefon hele tiden. Du følger bare linken og havner på nettleser. Logger inn og ser.... Jeg er automatisk innlogget på nettleser via mobilen, så jeg slipper å logge inn hver gang. Følger bare linken fra førsteinnlegget på skravlesyk i september på generelt.

♡Jente 05.07.2013♡
fikk det til før men så kom jeg borti feil knapp senere så nå får jeg det ikke opp lengre. Aner ikke hvordan jeg skifter innstillingene på disse greiene.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har jo prøvd å være med, men jeg synes det er kjedelig. Jeg har sagt jeg kan bli med å spille hvis vi kan spille super Mario 1... Men det har vi ikke...

♡Jente 05.07.2013♡
Aw, super mario <3

-Fra appen-

Innimellom hvertall, har sånne raid der inne jeg, så går jeg lei og det går fler emnd til neste gang.
Kjekt du ikke har raid hver dag hele tida da ^^

-Fra appen-

Nå er hun våken. Snakkes.

♡Jente 05.07.2013♡

Da ville han blitt glad. Kanskje jeg skal prøve meg på en slik. Han elsker drager.

♡Jente 05.07.2013♡
Ikke til meg?? :(

-Fra appen-

Back
Topp