Felles skravle 2015

Nei nei..! Hvor har du det fra?! Jeg kjøpte meg Skyrim rundt juletider i fjor eller forrige året. Gutten bak kassa spurte om han skulle pakke den inn, også svarer jeg "Neida! Dette er førjulsgave til meg selv! :D" Da kikker han på meg, måler meg opp og ned, gliser skikkelig og sier "kuuult" :P Ha ha jeg ser nok ikke ut som en typisk nerd

-Fra appen-
Hahaha! Dette må jeg fortelle hulerboermannen! Han har sååååå lyst til at jeg skal være med å spille alle disser nerdespillene hans.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Ja det er ikke så mye som skal til for å vekke liv i damen ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ha ha nei det er helt sant! Han kan virkelig gå fra huleboer til Christian Grey på kort tid :D

-Fra appen-

Tihi kommer an på bunaden kjenner jeg :P

-Fra appen-
Bunad er egentlig bare fint. Så lenge mannen som bruker den bærer den pent. Sett de som ikke retter ut ryggen og det er virkelig ikke fint. Men hulerboermannen hadde nok kledd de nickersbunadene like godt som de med langbukse.

♡Jente 05.07.2013♡

Bunad er egentlig bare fint. Så lenge mannen som bruker den bærer den pent. Sett de som ikke retter ut ryggen og det er virkelig ikke fint. Men hulerboermannen hadde nok kledd de nickersbunadene like godt som de med langbukse.

♡Jente 05.07.2013♡
Min mann tror jeg ikke kler bunad, men har sett de som gjør det. Men det skal sies at han ser bare snasens ut i dress.. ;)

Hahaha! Dette må jeg fortelle hulerboermannen! Han har sååååå lyst til at jeg skal være med å spille alle disser nerdespillene hans.

♡Jente 05.07.2013♡
Ha ha ^^ Jeg kjøpte meg FarCry en gang også, og han duden i kassa ble dritivrig og la ut om hvor bra det var når han skjønte jeg skulle ha det selv :P Mannen er litt smågeek han også, men ikke like mye. Men når han ser meg spille så tar det ikke lang tid før han sitter foran tv'n en lørdags morgen når jeg står opp, med ps- kontrollen i hånda og sier "Åh så bra du sto opp! Åssen gjorde du det oppdraget her igjen??" :P Laga seg egen profil og greier..

-Fra appen-

Får ikke til å sjekke den på tlf. Men den kommer vel hit også ;)

Jeg sjekker fra telefon hele tiden. Du følger bare linken og havner på nettleser. Logger inn og ser.... Jeg er automatisk innlogget på nettleser via mobilen, så jeg slipper å logge inn hver gang. Følger bare linken fra førsteinnlegget på skravlesyk i september på generelt.

♡Jente 05.07.2013♡

Back
Topp