HahaJeg har *host* alle utvidelsene..
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaJeg har *host* alle utvidelsene..
-Fra appen-
Ja herregud, da må dere jo ha ny time da. De kunne ha ringt å sagt ifra syns jeg..Kjempeteit, er så dumt å måtte ut poden av skolen for noe sånt..
Høres veldig kjekk utIgår var vi og kjøpte dress til mannen <3 Åh han blir så kjekk i dress!Slimfit og greier, utrolig snasen! Vi skal i bryllup på lørdag, og han valgte ut dressen og slipset selv! Mørk grå dress og lysere grått slips. Han skal ha sånn tørkle i brystlomma som matcher kjolen min
-Fra appen-
Utrolig hvordan de forandrer seg med ett lite kleplagg.Igår var vi og kjøpte dress til mannen <3 Åh han blir så kjekk i dress!Slimfit og greier, utrolig snasen! Vi skal i bryllup på lørdag, og han valgte ut dressen og slipset selv! Mørk grå dress og lysere grått slips. Han skal ha sånn tørkle i brystlomma som matcher kjolen min
-Fra appen-
Neida, hun skulle høre med han spesialisten å så ringe meg opp ogjen når hun hadde fått svareene hun trengte, men han var ikk epå jobb denne uken daJa herregud, da må dere jo ha ny time da. De kunne ha ringt å sagt ifra syns jeg..
-Fra appen-
Hun er fruGod dag frøken![]()
Så enig der!Menn i dress er snasent! Men menn i bunad (!) Då snakkar vi:-D
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Haha, jeg er i frøken humør idag så da er alle det frøken HuleboerHun er fruman er ikke frøken lenger etter man er gift. Kniiiiis
![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Jeg prøver bare å være litt vanskeligHaha, jeg er i frøken humør idag så da er alle det frøken Huleboer![]()
Bare prøv ivei duJeg prøver bare å være litt vanskelig![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Nei nei..! Hvor har du det fra?! Jeg kjøpte meg Skyrim rundt juletider i fjor eller forrige året. Gutten bak kassa spurte om han skulle pakke den inn, også svarer jeg "Neida! Dette er førjulsgave til meg selv!Hahaikke nerd du sikkert xD
Jah holdningen blir en helt annen! Også trimmet han skjegget igår, og han blir jo sååå fin! SukkUtrolig hvordan de forandrer seg med ett lite kleplagg.
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jaaaa man liker mannfolk i dress!Høres veldig kjekk utmannfolk i dress<3
Haha, vet ikke hvilket spill det er, men hørtes ut som et gutte nerdespillNei nei..! Hvor har du det fra?! Jeg kjøpte meg Skyrim rundt juletider i fjor eller forrige året. Gutten bak kassa spurte om han skulle pakke den inn, også svarer jeg "Neida! Dette er førjulsgave til meg selv!" Da kikker han på meg, måler meg opp og ned, gliser skikkelig og sier "kuuult"
Ha ha jeg ser nok ikke ut som en typisk nerd
-Fra appen-
Ugh ubrukelig..Neida, hun skulle høre med han spesialisten å så ringe meg opp ogjen når hun hadde fått svareene hun trengte, men han var ikk epå jobb denne uken da
Ja det er ikke så mye som skal til for å vekke liv i damenJah holdningen blir en helt annen! Også trimmet han skjegget igår, og han blir jo sååå fin! Sukk
-Fra appen-
Tihi kommer an på bunaden kjenner jegMenn i dress er snasent! Men menn i bunad (!) Då snakkar vi:-D
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Det er også av betydning jaTihi kommer an på bunaden kjenner jeg![]()
-Fra appen-
Jaaa det stemmer ganske greitHaha, vet ikke hvilket spill det er, men hørtes ut som et gutte nerdespill![]()